אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

להפסיק את מגורי העלית ביאכטות על חשבון הציבור

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
כתבה מטעה
1. המתגוררים בסירות עושים זאת ברוב המקרים מחוסר ברירה. אכן יותר זול לגור בסירה מאשר לקנות דירה ולשלם את כל ההוצאות הכרוכות באחזקת הדירה. 2. מתקני האגודות הימיות נמצאים או במרינות או מרחק מטרים ספורים מן החוף ולכן ניתן לגרור הסירות לפני ואחרי הפעולה. (לגישת כותב הכתבה, אפשר להקים המתקנים בנגב, כי שם הקרקע זולה, ולגרור הסירות לחוף לצורך הפעילות הימית). 3. ישנן סירות יותר גדולות (ליויתניות למשל) הנמצאות כל השנה במים. מה נעשה איתן? 4. עלות עגינה במרינה בישראל מאד מאד יקרה, דבר המונע תיירות ימית לישר
אהרון | 19.10.20
12.
מעגנות ליכטות
איש יקר תעבור ליעץ למדינות נורמליות לא מדינות חלם. אצלנו, לצערי הרב, עושים רק מה שלא הגיוני. במיוחד אם זה משרת בעלי ממון שתורמים למקבלי ההחלטות. חבל שאתה צודק ולא מקשיבים, אבל לצערי זו המציאות והאזרחים ממשיכים להמליך את הפוליטיקאים שמקפידים לעשות רק מה שרע למדינה
אבנר עמרי | 18.10.20
10.
התכנית האווילית להקמת מעגנות מוספות בחופי הים התיכון, רשעות תכנונית
'שמחתי' מאוד לאור התגובות המתלהמות - רבותי כנראה שאינכם מבינים דבר בסיסי - גידול אוכלוסייתה של ישראל תגיע להתפוצצות והצורך בטבע יגבר ויהפך כאוויר לנשימה. אם אינכם מאמינים בהמשך קיומה, אתם צודקים, אולם אם אכן חפצת חיים היא, עליה לשמר כל פיסת חוף, ירק, והר, אחרת כל מי שיוכל ישאיר זנב. המרינות המתוכננות הינן בסך הכל סימפטום להתיחסות הרשמית לחלקה הפיסי של המדינה. לא פריחה כלכלית, לא תיירות עשירה אלא בסך הכל גזילת הרש לטובת בעלי עניין, כשהתומכים הרשמיים בורותם אמונתם.
דר יעקב ניר | 17.10.20
8.
מדינת ישראל מתקשה לפרגן לאזרחיה
מחירי הדיור מהגבוהים בעולם, ומגבילים את גודל המרפסות. להוציא אישורי בניה ממש קרעת ים סוף. המס על רכבים ודלק, מהגבוהים בעולם. יוקר המחיה בשמים. יש מתיחות בטחונית בצפון ובדרום יורים עלינו טילים. מדוע להגביל דברים נוספים? תנו לאזרחי ישראל להרגיש שפויים...
טל | 17.10.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת