15. המשך לתגובה 14 לסיכום, הוספת מרינות אכן תצמצם בכמה קמ את החוף אבל: תאפשר המשך חינולףך ימי וספורט ימי, תגדיל תיירות ימית לישראל על כל המשתמע מכך, תגדיל אזורי בילוי ומסחר, בקיצור תעשה רק טוב לתושבי המדינה. אהרון | 19.10.20 (ל"ת)
14. כתבה מטעה 1. המתגוררים בסירות עושים זאת ברוב המקרים מחוסר ברירה. אכן יותר זול לגור בסירה מאשר לקנות דירה ולשלם את כל ההוצאות הכרוכות באחזקת הדירה. 2. מתקני האגודות הימיות נמצאים או במרינות או מרחק מטרים ספורים מן החוף ולכן ניתן לגרור הסירות לפני ואחרי הפעולה. (לגישת כותב הכתבה, אפשר להקים המתקנים בנגב, כי שם הקרקע זולה, ולגרור הסירות לחוף לצורך הפעילות הימית). 3. ישנן סירות יותר גדולות (ליויתניות למשל) הנמצאות כל השנה במים. מה נעשה איתן? 4. עלות עגינה במרינה בישראל מאד מאד יקרה, דבר המונע תיירות ימית לישר אהרון | 19.10.20 (ל"ת)
13. איש בור. העשירים גרים ביאכטות. בדיחת השנה. מרינה האיש כנראה לא אוהב ים ומעולם לא יצא מהמשרד Leo | 19.10.20 (ל"ת)
12. מעגנות ליכטות איש יקר תעבור ליעץ למדינות נורמליות לא מדינות חלם. אצלנו, לצערי הרב, עושים רק מה שלא הגיוני. במיוחד אם זה משרת בעלי ממון שתורמים למקבלי ההחלטות. חבל שאתה צודק ולא מקשיבים, אבל לצערי זו המציאות והאזרחים ממשיכים להמליך את הפוליטיקאים שמקפידים לעשות רק מה שרע למדינה אבנר עמרי | 18.10.20 (ל"ת)
11. הכל כבר מוכן עוד השנתיים יתחילו לפעול שני הנמלים החדשים באשדוד ובחיפה. אין מה לעשות עם 5 נמלי ים מסחריים במדינה שהיא חצי סיכה על מפת העולם. את הישנים צריך להפוך לאזורי בילוי ומרינות לכל היאכטות שיש ועוד סינבד | 18.10.20 (ל"ת)
10. התכנית האווילית להקמת מעגנות מוספות בחופי הים התיכון, רשעות תכנונית 'שמחתי' מאוד לאור התגובות המתלהמות - רבותי כנראה שאינכם מבינים דבר בסיסי - גידול אוכלוסייתה של ישראל תגיע להתפוצצות והצורך בטבע יגבר ויהפך כאוויר לנשימה. אם אינכם מאמינים בהמשך קיומה, אתם צודקים, אולם אם אכן חפצת חיים היא, עליה לשמר כל פיסת חוף, ירק, והר, אחרת כל מי שיוכל ישאיר זנב. המרינות המתוכננות הינן בסך הכל סימפטום להתיחסות הרשמית לחלקה הפיסי של המדינה. לא פריחה כלכלית, לא תיירות עשירה אלא בסך הכל גזילת הרש לטובת בעלי עניין, כשהתומכים הרשמיים בורותם אמונתם. דר יעקב ניר | 17.10.20 (ל"ת)
9. גוזלים את הים מהעם באמת קשקשת שיסודה קנאה רגשי נחיתות תחת מטריה של צדק חברתי כביכול... לך תקנה לך סירה ודי אפי | 16.10.20 (ל"ת)
8. מדינת ישראל מתקשה לפרגן לאזרחיה מחירי הדיור מהגבוהים בעולם, ומגבילים את גודל המרפסות. להוציא אישורי בניה ממש קרעת ים סוף. המס על רכבים ודלק, מהגבוהים בעולם. יוקר המחיה בשמים. יש מתיחות בטחונית בצפון ובדרום יורים עלינו טילים. מדוע להגביל דברים נוספים? תנו לאזרחי ישראל להרגיש שפויים... טל | 17.10.20 (ל"ת)
7. כתבה שיקרית ומלאה קינאה ותיסכולים מרינה הרצליה היא המרינה הכי יקרה בארץ והתשלום העגינה הוא סוג של מס לטובת כל הציבור בישראל ולא ההפך ופיתוח מרינות בארץ הוא גם לטובת כלל הציבור ופיתוח הים הספורט הימי תרבות הים והיא לא פחות חשובה מכסף ישראל | 16.10.20 (ל"ת)
5. קשקשת במיטבה... בתוספת צרות-עין, מי שבוחר לגור כך עושה זאת מאי יכולתו, וברגע שיוכל יעבור "לבית" רגיל... שלום מילת | 16.10.20 (ל"ת)
4. למה לבקש מעגן אחד או שניים אם אפשר לבקש שש?? כי מישהוא הולך לגזור קופון עליהם. בעלי היאכטות אומנם לא משלמים מיסים, אבל כן משלמים דמי השכרה ברציף. גם צריכים שירותי תחזוקה. עסק לא רע שהבסיס שלו צרך אפס השקעה פיננסית. דינה | 16.10.20 (ל"ת)
3. צודק. החופים שייכים לכולנו. כמו בקליפורניה אפילו בקליפורניה עשירים שגרים על חוף הים צריכים לאפשר לציבור גישה אל החוף. אין דבר כזה "חוף פרטי". רוני | 16.10.20 (ל"ת)
2. מה קרה ? הקינאה החלה לבעבע מה קורה לאנשים פה לא יכולים לראות מישהו שנהנה הקינאה תהרוג את כולם בסוף אגב לי אין אפילו גיגית בירקון cubzu | 15.10.20 (ל"ת)
להפסיק את מגורי העלית ביאכטות על חשבון הציבור
15 תגובות לכתיבת תגובה