3. האוניברסיטה איבדה כיוון וערך מרבית החוגים אינם רלוונטיים לשוק העבודה מלכתחילה וגם אלו שכן, מאד תיאורטיים ובוגריהם לא מוצאים עבודה מכובדת עם שכר נורמלי. התואר הפך להיות סתם דף נייר חסר ערך מלבד העובדה שיש אותו מוריס | 07.11.20 (ל"ת)
2. לימודי אונ' עברו אינפלציה בכמה עשורים אחרונים כל אדיוט היום עם תואר. האם הוא משכיל? מלומד? יודע מה הוא עושה בחיים? רוצה לשפר ולהשתפר? שום דבר מאלה. סה"כ יש לו תואר כי הצליח לעבור מבחנים (עבר ומיד שכח מה למד אם בכלל למד). אא | 07.11.20 (ל"ת)
1. יותר מדי אנשים לומדים באוניברסיטה ״סתם״ הלימודים לא מביאים להם שום תועלת. בכל העולם יש אכזבה מהלימודים האקדמיים והנשירה היא לא רק בגלל הקורונה אלא מסיבות אחרות שהן ידועות היטב. יש יותר מדי סטודנטים והפרישה מובנת ויש לעודד אותם. כבר ראינו שבמדעי הרוח והחברה פחות אנשים נרשמים לא רק בישראל אלא גם במקומות אחרים בעולם. במקומות אלה צריך להעדיף איכות על כמות. הלמוט | 06.11.20 (ל"ת)
האתגר של אנשי האקדמיה: מניעת "הנשירה השקטה"
4 תגובות לכתיבת תגובה