51. ל46 לשניהם לא האמינו לרנקין לא האמינו שהוא שרד, ולויז'ניירסקה לא האמינו שהיא הייתה בענן עמית | 02.09.21 (ל"ת)
49. סיפור מדהים ואהבתי את ה"footage" שלקחתם מהמשחק הישן Airborne Ranger :-D תמשיכו לתת בוסט עניין באמצע החיים! ICייסי | 30.11.20 (ל"ת)
48. הכי מעניין ברשת נהנה כול פעם מחדש לקרוא ולראות את הכתבות שלך מחכה כבר לסיפור הבא... תודה לך אורי | 30.11.20 (ל"ת)
46. זה קרה גם במטוס " רוייזרייר BF-206 " הטייס הצליח להשתלט מטוס רוייזייר BF-206 נפגע מסופה והטייס הצליח להשתלט על המטוס קפטן .. קורקס נורמן הצליח לשלוט במטוס אך נאלץ לנטוש בסופו של גבר לאחר כ 5 דקות טיסה ר. א | 28.11.20 (ל"ת)
45. 40 דקות ו-3.5 שעות באויר, נשמע לי ממש קשקוש אפילו בסופות טורנדו ברמת F5 שמסוגלות לשאוב בקלות משאיות עמוסות, הדברים שנשאבו לא נשארו כזה זמן באויר... איתן | 28.11.20 (ל"ת)
44. צנחנית וצנחן מעניין שלאישה לא שעברה את כל זה, הרופאים לא האמינו. אחכ מתפלאים למה יש ככ הרבה נשים מניפולטיביות. העולם הזה לימד אותנו פעם אחר פעם שלא משנה מה יקרה, רוב הסיכויים שאיש לא יאמין לנו. שירה | 29.11.20 (ל"ת)
41. מדהים אבל כבר קראתי את זה זה פורסם לפני כמעט 60 שנה בביטאון חיל האוויר. אברהם זהבי | 28.11.20 (ל"ת)
34. גם בישראל נקלע טייס ריסוס לענן CB. בחזרה מעבודת פיזור דשן הנעשית בזמן גשם, נקלע הטייס גדעון שתיל לענן CB בדרך לנחיתה ובמרחק של כקילומטר מהמנחת. על מנת שלא לפספס את המנחת, המשיך לטוס במעגלים בתוך הענן תוך שמירת מיקום ככל שניתן, עד שהענן נע מזרחה והוא יצא מתוכו. שלמה | 28.11.20 (ל"ת)
32. 19 - ~200 מטפסים שהעפילו לפסגת האוורסט ללא בלוני לאדם צעיר ובריא (טייס קרב בכל זאת) כנראה שמצפה איבוד הכרה, אבל מוות - לא כל כך מהר. חמצן, אומרים אחרת. | 28.11.20 (ל"ת)
31. פגיעת ברק במטוס היא לא תמיד 'כיף' לפחות 7 מיקרים של התרסקות מטוסים בגלל פגיעת ברק תועדו. TWA Flight 891 June 26, 1959 Air International Flight 2611 August 12, 1963 Pan Am Flight 214 December 8, 1963 LANSA Flight 508 December 24, 1971 Iran Air Force Flight 48 (military flight) May 9, 1976 Kuwait Air Force (military flight) September 5, 1980 Nürnberger Flugdienst (NFD) Flight 108 February 8, 1988 מני | 28.11.20 (ל"ת)
28. לטבוע בתוך ענן זה נשמע כל-כך מופרך שקשה להאמין שהסיפור הזה נכון.היו גם סיפורים על גשם של צדפות ודגים שנפל באזורים מרוחקים מאוד מהים יפתח | 28.11.20 (ל"ת)
27. חבל שרק בכתבה אומרים שהמטוס התפרק אם רק המנוע נכבה אז למה לא לדאות קצת ולנטוש במקום יותר טוב? מטוס לא נופל כמו אבן אם אין מנוע, עדיין יש קצת מהירות XXX | 28.11.20 (ל"ת)
26. סופה מתכללת זה כמו מנהל שהוא פרוז'קטור יש די והותר מילים בעברית ואין צורך להמציא כל יומיים משהו חדש רק בשביל לעשות רושם של יותר. יהורם | 28.11.20 (ל"ת)
24. כבוד לקברניט קצת אור בעולם חשוך ומדכא !!!! תודה על כל הכתבות המהממות שלך ! נ.ב. פעם טייס סקייהוק בסיני עי ביר תמדה שמה התאמנו ירד לי ממש קרוב לראש ....זה אמיתי אם הייתי מושיט יד הייתי נוגע בו הסתכל וצחק עלי....הייתי רוצה לפגוש אותו ,יש על זה התיישנות.....חחחחח רמת גן | 28.11.20 (ל"ת)
23. לאיטלקים היה פחות מזל ב1988 או 89 ביום קיץ חם באזור אגם קומו, התפתחה בפתאומיות סערה קיצית וכ 20 גולשי אויר נשאבו לתוך cb. 7 מתו ומתוכם שניים לא נמצאו בכלל, עוד כ 5 נפגעו קשה אבל שרדו ולשאר שיחק המזל. אמיר | 28.11.20 (ל"ת)
21. כל טייס לובש חליפת לחץ המקזזת ההשפעות של לחצי הגי' העצומים חלפת לחץ היא פריט חובה אצל טיסים ונועד ליצור לחץ נגדי ללחצי הגי' המסוכנים ולמנוע ירידת הדם לרגלים ואובדן ההכרה. יוסי | 28.11.20 (ל"ת)
18. מעל 14000 רגל אין כבר חמצן ,בטח שב33000 רגל אין אפשרות לנשום עצמונית דראמות שאם אכן היו ,זכו כנראה לגלורפיקציה ,שכן לגוף האדם יש מגבלות. אדם | 28.11.20 (ל"ת)
13. סיפור מעניין אני טייס בחברה מסחרית ישראלית. אכן ענני CB הם המכשולים העיקריים בטיסה. עושים כל שנדרש כדי לא להכנס אליהם. לרוב זה לעקוף, אבל במקרי קיצון יהיה צורך אפילו להסתובב ולחזור. נ | 28.11.20 (ל"ת)
8. האדם עדיין מיקרוב ביחס לכוחות הטבע אוליי בעוד מאה שנים תהייה טכנולוגיה לשלוט בטבע , בנתיים צריך לתת לו כבוד גדול וחלילה לא לזלזל בו עמנואל | 28.11.20 (ל"ת)
4. פשוט כיף של סרטון ניצן סדן כל הכבוד! אני מחכה לסרטונים האלה כל השבוע. תמשיך להכין אותם כאלה מעניינים ועשויים היטב!! יישר כוח. דרור | 28.11.20 (ל"ת)
3. דווקא לא חזק במטאורולוגיה, אבל עם כמה שההסבר שטחי, הסיפור טוב ובדקתי - הוא באמת נכון שלומי | 27.11.20 (ל"ת)
2. סיקרן אותי לדעת מה משקלו של ענן כזה, בדקתי בגוגל ענני קומולונימבוס, אלו שמחוללים סופות רעמים, יכולים להגיע לגובה של עשרה ק"מ מהבסיס עד לצמרת, ולהשתרע על פני מרחק דומה לרוחב. צורתם אינה אחידה, כמובן, אבל אומדן זהיר מראה שאנחנו עוברים בקלות את החצי טריליון מטרים מעוקבים, מה שנותן לנו מסה של כמה ביליוני ק"ג, שהם כמה מיליוני טונות שצפים לנו בחינניות מעל הראש רון | 27.11.20 (ל"ת)
רוכב הסערה: הטייס שכמעט טבע בתוך ענן
51 תגובות לכתיבת תגובה