אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שירביט פישלה? כך מתמודדים עם מתקפת סייבר עסקית

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שירביט פישלה כי לקח לה 4 ימים שהיא הותקפה
ברגע שזה קרה שירביט היתה צריכה לבטל את כל אמצעי התשלומים של הלקוחות שלה עי הודעה ללקוח נא לבטל מיידית את כרטיס האשראי .דבר ראשון להוריד פיל מהראש.דבר שני לשתף את הלקוחות הותקפנו צריך להחליף תעודות זהות .אבל שירביט תחמנה אנחנו בסדר לא קרה כלום המידע לא רלוונטי מידע המשיך לגלוש לרשת .
יורם | 12.12.20
2.
הכותבת מומחית בתחומה, אבל בסייבר זה לא עובד ככה, סייבר דומה לאיסלאם הקיצוני
אתה נכנע, אתה חוטף חזק יותר. הפיתרון: להיערך מראש לתרחישי יום הדין, תכנית גיבוי ושחזור מאסון (DRP) וכן המשכיות עסקית (BCD), בעת התקפה: לנהל משא ומתן ובמקביל לתקוף פסיבית נגדית. (לאתר את התוקפים ולהניא אותם מלתקוף - ולגרום להם להבין שיש מטרות קלות יותר.
איצקו | 11.12.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת