אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסוד לעידוד מוטיבציה אצל תלמידים אחרי הקורונה

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
הסקר היה בסוף כתה ח
הסקר היה בסוף היסודי במעבר לתיכון. היום היסודי מסתיים בכתה ו. זה מוקדם מידי לסליל אותו. זה מקבע אותו ויכול ליצור תחושת כישלון שתלווה את הילד לאורך כל החיים. ותפגע בתחושת המסוגלות שלו. אם אז לבדוק את היכולות שלו במהלך לימודיו בחטב. לבדוק תהליכי חשיבה ולמידה במהלך שלוש שנים ולא לתת למי חן חד פעמי לקבוע את עתידו.
מורה | 09.02.21
7.
מה טענתך?
המסר במאמר אינו ברור בעליל. מצד אחד אתה מבסס טענתך בעד מבחן מעבר, ומצד שני מבקש לבטלו? קראתי הלוך ושוב, ולא הבנתי. גם אם ניסית לכתוב ״בהפוך על הפוך״, עדיין לא הצלחתי להבין מה עמדתך. אתה מבקש לבטל את בחינות הבגרות? למה לא תפתח בטענה זו ותסביר? כתבת את טענת הנגד? בבקשה תפריך אותה. כנראה, הבעיה טמונה במבנה המאמר. המסר לא עבר.
מורה | 07.02.21
5.
סוד להרס ולא למוטיבציה
עצוב לי מאוד שאומרים על תלמידי כיתות ו וה התרשלו , למרות שמנסים לעשות את המיטב בסביבה לא הכי ידידותית ללמידה . איפה התחשבות בילדים עם הפרעות קשב , ילדים עם חרדות , ילדים שלא מסתדרים עם כלים טכנולוגים ? מנסים להוסיף להם מבחנים ? זו הדרך לעודד ? זו הדרך להכשיל ,למנוע מילדים להתקדם ולגרום לחוסר בטחון עצמי .
עצב מאוד | 07.02.21
3.
עגום מאוד שזהו הסוד בעיניך
מספר טענות הצגת כאן.על מה הן מתבססות? כמורה מחנכת ואם לא ראיתי את" הירידה וההתרשלות" שאותן ציינת בכיתות ה ו ו.הילדים נפגשו עם אתגרים חדשים בתקופה הזו.אבל המוטיבציה הטבעית שלהם ללמידה לא נעלמה יחד עם זאת, רבים לא למדו את כל החומר שמצופה( עם סימן שאלה מעל המצופה) בשלב זה.להעמיד אותם בפני מבחן יעלה את המוטיבציה? מהו המבחן הזה ומה הוא ישקף? הרי אנו מנסים לצאת מהקבעון של הערכה צרה דרך מבחן.מה יקרה לאילו שציון נמוךאו גבוה במבחן לא ישקף את יכולתם האמיתית?עדיף בהרבה לתת לכולם הזדמנות....
מחנכת ואמא | 06.02.21
2.
תשובה לכתבה
מספיק כבר עם המבחנים. כל יום כל היום מבחנים מבחנים. שילמדו את הילדים דברים מענינים והם ילמדו ויתענינו יפה מאוד. מלמדים אותם כמו לפני 50 שנה אז מה מצפים מהם ? שלא ישתעממו ? קודם כל שמשרד החינוך יבדוק את עצמו ואת שיטות הלימוד שלו ואחרי זה שיבוא להטיף לתלמידים. חכמת חלם.
רווית | 06.02.21
1.
חשיבה מיושנת של מערכת מיושנת
הגיע הזמן ללמד כלים ולתת לילדים לעסוק במה שמעניין אותם.הבנה יותר חשובה משינון. לתת לילדים לקיים דיונים עקרונים על חומר יתרום להם ולמדינה יותר מלדעת באופן אחיד היסטוריה של ימי הבניים. הקורונה מלמדת אותנו כמה אנשים לא יודעים אפילו לקרוא נתונים
דוד | 05.02.21
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת