14. לא צריך מוטיבציה צריך חיזוקים צריך לתת לילדים הרגשה שהם מחוזקים וחופשיים. ומה שכתוב פה זה מוטיבציה? מישהי מעוצבנת | 11.02.21 (ל"ת)
13. הסקר היה בסוף כתה ח הסקר היה בסוף היסודי במעבר לתיכון. היום היסודי מסתיים בכתה ו. זה מוקדם מידי לסליל אותו. זה מקבע אותו ויכול ליצור תחושת כישלון שתלווה את הילד לאורך כל החיים. ותפגע בתחושת המסוגלות שלו. אם אז לבדוק את היכולות שלו במהלך לימודיו בחטב. לבדוק תהליכי חשיבה ולמידה במהלך שלוש שנים ולא לתת למי חן חד פעמי לקבוע את עתידו. מורה | 09.02.21 (ל"ת)
12. הד"ר של האתמול רוצה לדכא גם את המחר. הד"ר המלומד מציע פרקטיקות של המאה ה-19 על ילדים של המאה ה-19. מבחני מעבר מיסודי לחטיבה, משמעם, לחץ, חרדה וקיבוע פערים בין עשירים לעניים. כך לא מעוררים מוטיבציה. בדיוק ההיפך. אחד העם | 08.02.21 (ל"ת)
11. מי שחיבר את הכותרות למאמר לא הבין אותו בעצמו...זו הסיבה לאי העברת המסר ולבלבול שנוצר הבעיה היא בניסוח של הכותרת | 08.02.21 (ל"ת)
10. מאמר נגד בחינות הבגרות קצת מתחכם ודורש קריאה עד הסוף. מי שלא הבין, רק מחזק את הנקודה אודות כישלון שיטת הלמידה הנוכחית למי שלא הבין | 07.02.21 (ל"ת)
8. למחנכת מתגובה 3 תחזרי בבקשה על החומר, לא הקשבת בכתה. פספסת את הנקודה שלו לגמרי. (ואני לא מסכימה עם זה שצריך לבטל את הבגרויות. אם כבר, הפסיכומטרי מיותר הרבה יותר.) גם כן אמא | 07.02.21 (ל"ת)
7. מה טענתך? המסר במאמר אינו ברור בעליל. מצד אחד אתה מבסס טענתך בעד מבחן מעבר, ומצד שני מבקש לבטלו? קראתי הלוך ושוב, ולא הבנתי. גם אם ניסית לכתוב ״בהפוך על הפוך״, עדיין לא הצלחתי להבין מה עמדתך. אתה מבקש לבטל את בחינות הבגרות? למה לא תפתח בטענה זו ותסביר? כתבת את טענת הנגד? בבקשה תפריך אותה. כנראה, הבעיה טמונה במבנה המאמר. המסר לא עבר. מורה | 07.02.21 (ל"ת)
6. "רחמנות" ממשיכים לרחם על התלמידים כאילו והם ככ" מסכנים תגידו מה יהיה תפביקו להפוך אותם לחסרי יכולות אתם פדץדוט גומרים אותם. חד משמעית . כולנו עשינו זאת ולא קרה לנו כלום רק טוב ולמידה יצא מזה האמינו לי..... ישראל | 07.02.21 (ל"ת)
5. סוד להרס ולא למוטיבציה עצוב לי מאוד שאומרים על תלמידי כיתות ו וה התרשלו , למרות שמנסים לעשות את המיטב בסביבה לא הכי ידידותית ללמידה . איפה התחשבות בילדים עם הפרעות קשב , ילדים עם חרדות , ילדים שלא מסתדרים עם כלים טכנולוגים ? מנסים להוסיף להם מבחנים ? זו הדרך לעודד ? זו הדרך להכשיל ,למנוע מילדים להתקדם ולגרום לחוסר בטחון עצמי . עצב מאוד | 07.02.21 (ל"ת)
4. מערכות מידע ולא חינוך ההורים מחנכים ומערכות החינוך יעברו למערכות מידע ולא חינוך ואין חינוך חובה יותר אלה מבחירה לסגור את מערכות החינוך הישנות לא מועילות לעידן החדש יו | 06.02.21 (ל"ת)
3. עגום מאוד שזהו הסוד בעיניך מספר טענות הצגת כאן.על מה הן מתבססות? כמורה מחנכת ואם לא ראיתי את" הירידה וההתרשלות" שאותן ציינת בכיתות ה ו ו.הילדים נפגשו עם אתגרים חדשים בתקופה הזו.אבל המוטיבציה הטבעית שלהם ללמידה לא נעלמה יחד עם זאת, רבים לא למדו את כל החומר שמצופה( עם סימן שאלה מעל המצופה) בשלב זה.להעמיד אותם בפני מבחן יעלה את המוטיבציה? מהו המבחן הזה ומה הוא ישקף? הרי אנו מנסים לצאת מהקבעון של הערכה צרה דרך מבחן.מה יקרה לאילו שציון נמוךאו גבוה במבחן לא ישקף את יכולתם האמיתית?עדיף בהרבה לתת לכולם הזדמנות.... מחנכת ואמא | 06.02.21 (ל"ת)
2. תשובה לכתבה מספיק כבר עם המבחנים. כל יום כל היום מבחנים מבחנים. שילמדו את הילדים דברים מענינים והם ילמדו ויתענינו יפה מאוד. מלמדים אותם כמו לפני 50 שנה אז מה מצפים מהם ? שלא ישתעממו ? קודם כל שמשרד החינוך יבדוק את עצמו ואת שיטות הלימוד שלו ואחרי זה שיבוא להטיף לתלמידים. חכמת חלם. רווית | 06.02.21 (ל"ת)
1. חשיבה מיושנת של מערכת מיושנת הגיע הזמן ללמד כלים ולתת לילדים לעסוק במה שמעניין אותם.הבנה יותר חשובה משינון. לתת לילדים לקיים דיונים עקרונים על חומר יתרום להם ולמדינה יותר מלדעת באופן אחיד היסטוריה של ימי הבניים. הקורונה מלמדת אותנו כמה אנשים לא יודעים אפילו לקרוא נתונים דוד | 05.02.21 (ל"ת)
הסוד לעידוד מוטיבציה אצל תלמידים אחרי הקורונה
14 תגובות לכתיבת תגובה