אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אגדת קולונל Tomb: הסיוט הכי גרוע של טייסי ארה"ב

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
ניגויאן טון טייס אמיתי לפי המפיל והNSA
לפי סוכנות הביטחון הלאומי של ארצות הברית NSA ולפי תיאורו של טייס הפאנטום שהפיל את ניגויאן טון Toon הטייס הצפון קוראני היה חיי וקיים קנינגהאם דיוק מתאר את הקרב בסרט וידיאו ביוטיוב,שלב אחר שלב,זה נראה אמין לחלוטין.הלוחמה במיגים לא היתה פשוטה המיג 15,17,19, מטוסים יחסית קצרים וצרים ומאוד מאוד זריזים.בגלל בית הספר טופ גאן שמייסדו Ronald e Mceown האיש שעשה סלטה אחורית בפאנטום בקרב כנגד שישה מיגים,ניצח והפיל שניים מהם,גם דיוק קאנינגהאם עצר את מטוסו באוויר תוך כדי נסיקה חדה,התהפך וירה בניגויאן טון.
M | 05.08.21
43.
מס' 37, יש רק בעיה אחת קטנה, מטוס פאנטום לא יכול להכנס לפניה חדה
הפאנטום הוא מטוס גדול וכבד, מטרתו העיקרית תקיפת מטרות קרקע. כושר נשיאה וזוג מנועים חזקים במיוחד, יכולת טיפוס מרשימה אבל נחיתות בקרבות אויר. הרעיון לצייד את המטוסים במכ"מ קדמי היה חדשני, וגם הרעיון שהם ישמידו מטוסי אויב בעזרת טילים וממרחק. אבל הטילים לא היו מספיק טובים וגם המכ"מ פשוט לא היה מספיק טוב בשביל לזהות מטוסים מנמיכי טוס. מיג 17 היה מיושן ואיטי, אבל עם יכולות תמרון עדיפות. הוולקנים יכלו לירות במשך 5 שניות רצופות. וזה בקושי מספיק ל2-3 צרורות.
ברק פלד | 27.05.21
36.
הסיבה מדוע לא ידעו אל קולונל טום
מאותה הסיבה בדיוק שלארה"ב חשוב לייצר נרטיב שבו יש טייס אחד מוכשר, לקוריאנים היה חשוב להציג זאת כהצלחה של חיל שלם, וכך, בעוד היה אחד כזה מוכשר התעמולה והצנזורה הקוריאנית דאגה להציג זאת כפעולות נועזות של כלל החיל. ולא של אינדיבידואל בודד ועילוי מזהיר. נקודה למחשבה
דוד | 10.05.21
35.
כל שמעיז להביע כפירה בכת הפמיניזם מייד מתויג כ"מיזוגן"
אני לא שונא נשים אני שונא פמיניזם רדיקלי, יש הבדל גדול. אז היו מתי-מעט טייסות קרב, כל הכבוד להן. להיות טייס לא דורש כוח פיזי במיוחד, כך שבקצה הקשת של מאפייני האישיות הנשית תמצא כמה נשים אגרסיביות מספיק בשביל להיות טייסות קרב. וזאת במיוחד בעיתות מלחמה כשהיה מחסור בטייסים גברים. וכשיש אחת ממיליון כאלה עושים עליה כתבת העצמה כי היא יוצאת מן הכלל. אבל הפמינסטיות רוצות שנשים יהיו גם חיילות בקומנדו, שם כן צריך כוח פיזי וסיבולת (לא מהסוג הפסיבי שצריך בשביל ללדת, מהסוג האקטיבי שצריך בשביל להילחם). יש לך דוגמה לאחת כזאת? כמו החברה של רמבו? אולי אחת למיליארד. והכי חשוב - הפמיניסטיות רוצות שנשים תהיינה טייסות קרב, לוחמות ביחידות נבחרות, מנכליות וגנרליות - אבל מה עם הדבר הכי בסיסי - השוואת זמן השירות בין חיילים וחיילות? לשוויון אמיתי הן לא חותרות, רק איפה שזה פופולרי ונוח להן. המסר הוא נגד פמיניזם ראדיקלי ולא נגד נשים ולא נגד טייסות.
צדק וואץ' | 09.05.21
29.
והפמיניסטיות רוצות שנשים יהיו טייסות קרב ולוחמות קומנדו
שיעשו דוג-פייטים, שיסתכלו למוות בעיניים וירדפו אקטיבית את האויב מתוך ידיעה שהם נוטלים סיכון גבוה מאוד לחייהם. משעשע. הן לא קוראות להשוות את זמן השירות של נשים, אבל כן רוצות לשלוח אותןם להיות לוחמות קומנדו.
צדק וואץ' | 08.05.21
15.
השובלים הם התעבות אדי מים של מערבולת קצה הכנף ולא מהמנוע
הפרש הלחצים בין הלחץ תחת הכנף ומעליה גורם למערבולות שיוצרות התעבות - ובסופו של דבר קרח. הכנף מתוכננת כך שבטיסה רגילה הלחץ יישמר מתחת לכנף (וכך יווצר עילוי) ומעבר האוויר בין הצד התחתון לעליון יהיה מינימלי ולכן בטיסה רגילה המערבולות קטנות מאד ורואים אותן בדרך כלל רק כשהמטוס מתמרן.
ל 9.  | 08.05.21
9.
למס' 3: מה שאתה רואה זה קרח
שני התוצרים העיקריים של שריפת דלק סילוני הם פחמן דו חמצני ואדי מים. בתנאים אטמוספרים מסוימים אדי המים קופאים מיד אחרי שהם יוצאים מהמנוע, ואז ניתן לראות שובל של גבישי קרח לבנים שיוצא מהם. אגב, בארץ ישראל אין בכלל תנאים כאלה בחודשים יולי-אוגוסט. אם תשים לב אז בקרוב לא תוכל לראות את הפסים האלה, והם יופיעו שוב רק בחודשי הסתיו. אם אתה רואה שובלים מעגליים בצורה חדה בשמיים כנראה שאלה מטוסים של חיל האוויר, כי מטוסי נוסעים מסחריים לא עושים כאלה תמרונים קיצוניים.
יוסי טייס | 08.05.21
7.
משקל רב לחוסר יירוט אמריקני היה חימוש הפאנטום בטיל
מיג 17 הוא עמדת תותחים ניידת פאנטום סימן 2 הוא עמדת טילי אויר אויר אחוז הסיכויים שמיג ילכד בנעילה של טיל באותם שנים היה נמוך מאוד במיוחד עם המיג ביצע תמרונים חריפים בקרבות מקבילים בשמי סוריה או מצריים מטוסי ישראל חמושים בתותחים גברו בהרבה על מיג 17 וגם מיג 21
טילים לא אפקטיביים בשנות ה 60 | 07.05.21
3.
מעולה .כתמיד.
אבל יש לי שאלה, לא בהכרח קשורה ישירות לכתבה. השבוע ראיתי הרבה שובלי עשן מעגליים בשמיים, אני מניח שזה קשור לתמרוני קרבות אויר-אויר. וזה הוביל אותי לשאלה: מתי ולמה מופיעים שובלי העשן שמשאירים המטוסים במרומי השמיים? (נראה לי שגם מטוסי סילון מסחריים משאירים שובלים כאלה). האם הם שימושיים בסיטואציה של קרבות אויר למשל?
גלעד ניר | 07.05.21
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת