אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בום סופרסוניק: שובו של הקונקורד - או של הכשלים שהרגו אותו?

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
רק אל תצפו לנוחיות.
יצא לי לבקר בתוך קונקורד, ומבפנים הוא נראה ומרגיש כמו אמבראר E-175. קטן וצפוף. זו לא היתה בעיה מפני שהוא הכיל דלק רק ל-3 שעות טיסה, ולא היה צורך במושבים רחבים הנפתחים למיטה (ממריאים, ארוחה, שמפניה, והופ כבר נוחתים). יש להניח שהבום ייראה בערך אותו דבר רק יותר קטן. מושבים במחיר ביזנס אבל לא נוחים במיוחד.
טייח במיל | 15.06.21
26.
יוזמה מטופשת וחסתר סיכוי
מה שמעניין אדם שזמנו יקר הוא כמה זמן לוקח להגיע מדלת הבית/משרד לדלת הבית/משרד בצד השני. מטוס כזה לא חוסך כלום מהשעות הרבות שצריך לבזבז להגיע אל- ומ- שדה תעופה, תורי checkin, בדיקות בטחוניות ו/או רפואיות, דרכונים וכו׳. אם הוא לא יהיה זמין בין כמעט כל שני יעדים (ובמחירים הצפויים, הוא לא), אז מי שישתמש בו יצטרך טיסות קישור/המשך, שיחד עם זמן הקונקשן כבר ימחקו את כל היתרון. למי שיש כסף רציני, עדיף בהרבה שכירה של מטוס מנהלים סטנדרטי שיכול לטוס בין כמעט כל שתי שדות תעופה בעולם, ולחסוך הכי הרבה.
אינשם | 12.06.21
22.
גם פרישת הf22 וגם טיסת האוברטור רק החל מ2030
בנוגע לאוברטור ישנם כמה קשיים:1.חימום גוף המטוס. 2.טיסה בגובה רב עם מעט חמצן. 3.אפשרות לג'י גבוהה שיכול להשפיע על נוחות הטיסה ועל בריאות הנוסעים. 4.שרידות המטוס במהירויות על קוליות. 5.תחזוקה יקרה מאוד. 6.עלות גבוהה/כרטיסי טיסה יקרים רק לעשירון העליון. במקום שהקונקורד והטופולב נכשלו ועם מהירויות שעולות על 2000קמ"ש לשביעות רצונם של הנוסעים,צפוי גם האוברטור להיכשל חברת Airion עם הAS2 העל-קולי המתוכנן-פרשה מהמרוץ בואינג ואירבס לא מתכננות מטוסי נוסעים על-קוליים 2030 זה עוד המון זמן
M | 12.06.21
19.
הרעש השיווקי די חזק
לא יודע אם זה הגלל היחצנות או שבאמת יש ׳צמא׳ לאלטרנטיבה, אבל זה נגע בתודעה של רבים. דיברתי עם שלושה לקוחות בשבועיים האחרונים שהזכירו את המטוס הזה (בשיחות חולין). אנשים מתחומים ומדינות שונות אבל אותה סוג של התלהבות. אני אישית מתלהב מהטכנולוגיה.
יחצנות או צורך לא ממומש | 12.06.21
6.
חסכון בזמן ?
אכן, זמן הטיסה מעל האטלנטי יתקצר ביותר מחצי. אך אם נביא בחשבון שלוש שעות בפקק לנמל התעופה וממנו, שלוש שעות המתנה לבדיקות ביטחוניות, ועוד שעה וחצי המתנה למזוודות ובדיקת דרכונים בנחיתה - אינני רואה את החיסכון הגדול. לא יהיה עדיף לקחת את המיליארדים שמושקעים בפיתוח המטוס העל-קולי, ולהשקיע אותם בתשתיות ובייעול הליכים בנמלי התעופה.
נחמיה תנא | 12.06.21
5.
קונספט שגוי לחלוטין, שלא מתאים למאה ה21:
בזמנו אדם עשיר, שרצה להגיע מלונדון לניויורק, היה צריך להתנתק מהעולם ל7 שעות, הקונקורד קיצר את זה ל3-4 שעות, זה היה קריטי היום אתה עולה למטוס, ולמעשה נמצא,שומע,רואה,שיחות ועידה וממשיך קשר עם כל מקום בעולם. החיסכון של 3 שעות הופך לחסר משמעות מה נשאר ? סטוטוס 'אני טס במטוס על קולי'. אני מאמין שמטוס תת קולי, מחלקה מפנקת, עם פינוק של המאיון העליון יקרוץ יותר. כדי שמטוס כזה ישרוד כלכלית, הוא חייב טיסות על בסיס לוח זמנים קבוע, לי נראה שלא יצליח במשימה הזו
רון-ד | 12.06.21
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת