5. שחיתות. אסור לפקיד ציבור להפעיל לחץ על נבחרי ציבור ליאור גליק הוא פקיד במשרד הפנים. ככזה, אסור לו לכתוב מאמרי דעה שבהם הוא לוחץ על נבחרי ציבור לפעול לפי האג'נדה שלו. אני קורא לנציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, לפעול לפיטוריו המיידיים של הפקיד החצוף והמשוחתף למען יראו וייראו שאר הפקידים. די לשלטון אוכלי החינם בעלי הפנסיה התקציבית. לא עובד מדינה | 25.06.21 (ל"ת)
3. ניתוח גרוע ומסקנות שגויות כיוון שרוב האנשים המסתדרים ללא רכב הם או שכבות נמוכות ממש (חרדים), או אנשים העובדים וחיים באותו עיר ואינם יוצאים ממנה (מעט), ביטול דירות עם חניה מעלה משמעותית את מחיר הדירה עם חניה, ומעלה אותה בדיוק לשכבת הביניים היצרנית והעובדת. לא הזכרת את תקן המקסימום של עיריית תל אביב - הקבלנים לא יכולים להוסיף חניות גם אם הם מעוניינים בכך, והם מעוניינים כי זו אוכלוסיית היעד שקונה את הדירות האלה. מי מטומטם מספיק לשלם הון (3 מיליון ומעלה) ולקבל דירה קטנה שבה כלואים בתוך העיר? כנראה מייעץ לתל אביב, עגום | 20.06.21 (ל"ת)
2. דברייך היו נכונים במידה וביטול התקן אכן היה מוזיל את הדיור, בפועל גם ללא תקן חנייה (כפי שעושה עיריית תל אביב) מחירי הדירות ממשיכים לדהור מעלה, בפרט בעיר בה ראש העיר מעודד כניסה של עשירים ותיירים בלבד מירב | 18.06.21 (ל"ת)
1. החניה הפרטית הולכת להיות עוד יותר חשובה רכב חשמלי (וגם פלאג אין) שניתן להטעין בחניה הפרטית מקטין את עלות השימוש לפחות ב60%, כמובן כאשר מטעינים בטעינה ביתית וזולה. בנוסף יש קיטון בזיהום האוויר. הכיוון שבתוך פחות מעשור רוב הרכבים יהיו חשמליים, כך שאני לא מבין את האפקטיביות של דירות ללא חניה. צחי | 18.06.21 (ל"ת)
חניה בבניין? זה מחריף את משבר הדיור
5 תגובות לכתיבת תגובה