59. כמה מתנשא זה "אין לך כלום בחיים חוץ מעבודה" זה שמישהו הוא לא הורה לא אומר שאין לו כלום בחיים יש עוד דברים חוץ מלשכפל את עצמך יעל | 21.06.22 (ל"ת)
58. לא רק שמחייב את כל העובדים להיות בכשר קרבי ולגור קרוב אלא נועד למקסם את הרווח של היזמים על חשבון איכות החיים של המשתמשים / המבקרים/ הסביבה {שהרי הם יצטרכו לחנות ע"ח מישהו אחר] עצימת עיניים צבועה וצידקנית שלא רואים כל יום. הבניין לא מסוכל אפילו להתיימר לתמוך השימושים הקבועים שלו. אם עובדים מהבית ולא צריך חניה - גם לא צריך את המשרד - ולהיפך - אם צריך את המשרד - צריך גם חניה. בכיה לדורות. שערוריה נצלנית | 06.11.21 (ל"ת)
57. פחחח... שישכחו ממני אין שום סיכוי שבעולם שאני אעבוד בחברה שמתעמרת ככה בעובדים שלה. מנסים לעשות יחסי ציבור למנכ"ל ש"מסמן את עליונותו המוסרית" על חשבון העובדים שלו... בושה וחרפה. מומחה למידת מכונה | 05.11.21 (ל"ת)
56. אין דין תל אביב כפתח תקווה? בפתח תקווה חסרה תחבורה ציבורית? מאיזו שנה הכתבה בדיוק?!?!?! מגוחך... אין כמעט רחוב באזורי התעשייה שנמצא במרחק של יותר מ-5 דקות תהליכה מקו אוטובוס, והכי רחוק זה מהרכבת זה לאינטל והסביבה הקרובה שלה עם קורקינט דקה ורבע בדיוק.... צביקה | 03.11.21 (ל"ת)
55. בוודאי שרלוונטי - העברת כסף מהפריפריה למרכז זה בעצם משהו שאומר - לא נעסיק יותר אנשים שלא גרים בתל אביב ככה כל מי שגר בפריפריה או ירוויח עוד פחות, או יאלץ לעבור לתל אביב 1+1 | 04.11.21 (ל"ת)
53. חברות שלא מספקות חניה יצטרכו לבטח את העובד במקום מה עולה יותר, דמי ביטוח לכל עובד או חניה לכל עובד? | 01.11.21 (ל"ת)
52. אפשר להבין את מנהלי החברות התעסקות עם רכבים וחניות נהיה גיהנום. חוץ מהעליות, הדבר נהיה מסורבל לאור כל התקנות והרגולציות על החניות, בעיקר בתל אביב. יאיר | 01.11.21 (ל"ת)
51. פשוט עדר - החברות יפסידו עובדים טובים המון חברות עברו בשנים האחרונות בתל אביב. כולן חושבות שכל האוצרות נמצאים שם. שאלתי מנהל שהעביר את החברה שלו מאזור השרון לתל אביב אם הוא הצליח לגייס יותר עובדים והוא ענה ש"ממש לא". אם הייתה תחבורה ציבורית טובה הייתי שמח להשתמש בה. אבל אם אין תחבורה ציבורית טובה, אין חניה וקונסים אותי על כניסה לרכב לתל אביב אני פשוט לא ארצה לעבוד שם. לפני שנתיים התראיינתי לאיזה חברה בתל אביב ושאלתי אם יש להם חניה. הם ענו לי ש"יש לנו חניה לקורקינט". פשוט מגוחך. שכיר בהיי טק | 31.10.21 (ל"ת)
48. רכב חברה - סטנדרט בהייטק. "עדיין, רכב מהעבודה הוא כבר לא הסטנדרט בהייטק, במיוחד נוכח המעבר לעבודה מהבית או במודל היברידי - חלק מהזמן מהבית וחלק מהזמן במשרד" מאיפה זה בא ? לפחות שליש מהעובדים בכל מקום שהייתי , היה להם רכב חברה | 31.10.21 (ל"ת)
46. בקיצור כל הקשקוש הזה רלוונטי למי שגר ועובד בתל אביב מי שעובד מחוץ לתל אביב או לא עובד בתל אביב, כל זה לא רלוונטי אליו, כי התחבורה הציבורית בישראל מוזנחת, לא אמינה ולא נוחה. אבי | 31.10.21 (ל"ת)
43. בכיה לדורות. אם תהיה תחבורה ציבורית נוחה באופן טבעי אנשים ישתמשו בה. אין צורך "לחנך" באמצעים דבילים כאלה. לא חבל לבנות בניינים ללא חניה ואחכ להצטער על זה דורות קדימה?. טמטום. רונית | 30.10.21 (ל"ת)
41. פלצנות לשמה של "מנהלים" שלא רואים מטר את הנמוכים מהם בשרשרת אל דאגה מקומות החנייה הקיימים בבניינים יוקצו למנהלים. לא איכפת להם באמת איך יגיעו העובדים למקום העבודה ואיך ומתי יגיעו הביתה לחיים. תחבורה ציבורית ראויה א י ן !! אמצעים בטחוים להגיע לעבודה: א י ן!! (לנסוע עם אופנוע/אופניים/קורקינט בכביש - ברור שלא בטוח (וגם לא במדרכה)) אזרח | 31.10.21 (ל"ת)
37. באופן עקרוני קיימת בעיית הגעה אינהרנטית לאזה"צ בהרצליה הפקקים שם הם לא דבר חדש וזה שיוסיפו על כך מחסור בחניה - מתכון לצרות ובכיה לדורות. הרעיון מובן בבסיסו ובדומה לרעיון האופן ספייס, נועד לחסוך עלויות למעסיק באיצטלה חברתית כזו או אחרת. רק שלא ניתן לסדר את כולם כל הזמן, ביחוד עכשיו כשתנאי המשחק השתנו מהותית בעקבות הקוביד. ולכן, כל שנותר הוא לאחל בהצלחה למועצת העיר שתיאלץ להתמודד בעתיד עם מצוקת החניה שתתהווה, כי אין ספק שזחיחות הדעת של מקבלי ההחלטות באפל והרצון למקסם רווח ישיר לחברה, אינו עומד בקנה אחד עם הצרכים העירוניים. הייטקיסט ותיק | 30.10.21 (ל"ת)
36. לא ברור איך עיריית הרצליה בכלל אישרה כזה דבר המכוניות החונות של אפל יציפו את כל הרחובות הסמוכים אילן1 | 30.10.21 (ל"ת)
34. אחר כך מתפלאים שעובדים מתפטרים בהמוניהם. ניראה לכם שאנשים עם המשכורות הכי גבוהות במשק, שהזמן שלהם יקר, ושיכולים להחליף מקום עבודה בקלות, צריכים את השטות הזו ? לבזבז שעות בהסעות האלה, להזיע ולהיפצע על הקורקינט, צריך לדלג מהר לסידורים ולאיסוף הילדים. תמשיכו לתקוע אג'נדות כפויות מלמעלה. אילן1 | 30.10.21 (ל"ת)
32. אז אפל לא רוצים שאעבוד שם. זה בסדר, יש הרבה חברות יותר טובות אין חניה = אין דרך להגיע לעבוד = אי אפשר לעבוד במקום כזה. רומן | 30.10.21 (ל"ת)
31. מה מצפים מאנשים שיהיו ברמת חיים של עולם שלישי, אבל עדיין ישלמו מסים של הקצה העליון של עולם ראשון? מיזר | 30.10.21 (ל"ת)
30. כן כן- מנהל מחלקב יגיע באופניים עם 2 טיפות של גשם אנחנו נעמוד שעות בפקקים כי הרכבת לא הגיעה כי ירד גשם או נטבע בשלולית של מנהרות חיפה כי נסענו בקורקינט ביל גובס | 30.10.21 (ל"ת)
28. שטויות.. אני בן 39, נוסע כל יום עם קורקינט לעבודה 17 דקות בנסיעה שרובה שבילי אופניים. זה פתרון מצוין, ואני משתדל לוותר על הרכב כמה שיותר. אלירן | 30.10.21 (ל"ת)
27. זה אולי כי אין לך כלום בחיים חוץ מעבודה. מי שצריך להיות זמין להורים מבוגרים או ילדים לא יכול להיות תלוי בתחבורה ציבורית (בעיקר זו שקיימת היום). רונית | 30.10.21 (ל"ת)
25. פחחחח...רק בישראל מקום חניה זה לא סמל סטטוס, להיפך, זה אומר שאתה חי במקום שמשועבד לרכב ולא לבני אדם. ישראל 2021. אזרח שעזב בזמן | 30.10.21 (ל"ת)
23. יש לחוקק חוק שקורקינט,אופניים חשמלי חייבים ביטוח,רשיון וטסט כי המעשה יביא להכפלתם וכבר היום הם כלי מסוכן,על הדרכים מרק | 30.10.21 (ל"ת)
22. בגדול רק צעירים תלאביבים שהם לא הורים יוכלו לעבוד שם בישראל התחבורה הציבורית מחורבנת. אי אפשר להעניש את האזרחים לפני שהיא משתפרת משמעותית. דני | 30.10.21 (ל"ת)
21. אני רוצה לראות את המנהלים מגיעים באופניים/קורקינטים בגשם נשמע מאד אקולוגי וידידותי לכדור הארץ. מעולה. יש רק בעיה קטנה. קורקינטים ואופניים הם רעיון מעולה למי שגר ממש קרוב (למשל ל-ToHa). זו אינה אופציה למי שגר מחוץ לרדיוס של מספר ק"מ מהמשרד. בטח לא בימי החורף או בימי הקיץ הלוהטים. מה יש לחברות להציע? רכבת קלה? אולי ב-2027. מטרו? בדיחה עגומה. אולי 2040. נו באמת. אנשים לא אידיוטים ובטח לא פראיירים. אף אחד לא יוותר על רכב ולא יוותר על חניה | 30.10.21 (ל"ת)
20. הם חושבים כנראה שהעובדים פראיירים אתה לא יכול לעבוד על כל האנשים כל הזמן. יש כמה שיתעלפו רק מהזכות (המפוקפקת) לעבוד באפל, אבל בסופו של דבר, אנשים דואגים לעצמם. האם אפל, ובפרט הוועדה המחוזית שאישרה את התכנון של הפיל הלבן הזה, שמעו בכלל על "ההתפטרות הגדולה" בארה"ב ומבינים את מניעיה? בהיעדר אופציות תחבורתיות, אנשים לא יוותרו על הרכב. זה חלום באספמיה. לכן, הם פשוט לא יעבדו באפל, או בכל מקום אחר שאין בו חניה ו/או שקשה להגיע אליו | 30.10.21 (ל"ת)
19. ההתפטרות הגדולה לא קשורה לתנאי העסקה. אנשים פשוט מבינים שכסף והטבות זה לא הכל בחיים ושיש המון אפשרויות חדשות בעידן הזה. אר | 30.10.21 (ל"ת)
16. אני מעוניין בעבודה שם לא רוצה להיות כמן כל היתר. אני גם אלך ברגל למקום עבודה כזה, כדאי שתתחילו להתרגל כי הפקקים מיצו את עצמם. עמית | 30.10.21 (ל"ת)
13. מה הבעיה לארגן לעובדים הסעות מהבית? לפי עיר? אם רוב תושבי אינטל מגיעים מפתח תקוה והאזור פשוט צריך לארגן להם הסעות מהבית לעבודה והפוך, כמו תלמידים, הם בכל מקרה משאירים את הרכב מ 9 עד הערב בחניה, אז ככה פחות זיהום פחות פקקים, ויותר חניה לסוחרים ולאנשים שצריכים לעבוד עם הרכב. אמיר | 30.10.21 (ל"ת)
12. הסעה מהבית רק נשמעת טוב. היא מגבילה אותך לשעות הגעה ועזיבה מאוד מוגדרות. אם יש לך ילדים שצריך לפזר לבי"ס או לאסוף, או לפזר לחוגים אחה"צ - אתה תקוע. אם יש לך סידור שחייב להיעשות באמצע השבוע - אתה תקוע. אם אתה רוצה או צריך להישאר שעות נוסםות - לא ממש תקוע אבל זה סיפור. כל זה נכון במיוחד למקום עבודה שאין בו תחב"צ זמינה בתדירות של כל 5 דקות. אבל הכי חשוב שיש כותרת שכוללת את השם "אפל". כי אפל ידועה כחברה שדואגת לעובדים שלה.... חחחחחחחח | 30.10.21 (ל"ת)
11. אפל עושה טעות קשה זה שהיא מוותרת על מקומות החניה, יחזור אליה כמו בומרנג. הסיבה היא התחבורה הציבורית הבעייתית. יהיו אנשים שהתנאי להיות מועסקים שם זה מקום חניה, והיא תאלץ לתת להם מקומות חניה אחרים באזור, בעלות גבוהה יותר ,ועל חשבון אחרים שיש להם מקומות חניה. חניה חינם באזה"ת בהרצליה? כנראה תעלם. | 30.10.21 (ל"ת)
10. תגיד אתה רציני או ילד? עם המשכורת שם אתה יכול לעשות מה שבא לך בחיים. החנייה זה שטויות. אלי | 30.10.21 (ל"ת)
9. בקיצור, למי שגר בתל אביב דואגים וכל השאר שיתקעו בפקקים ובחיפוש חניות. בסופו של דבר, כשמסתכלים על מצב הפקקים בגוש דן רואים שכל מה שרשום בכתבה לא באמת עובד. הסיבות הן א. כי חברות מתעקשות לפתוח משרדים דווקא בתל אביב במקום להתפרש קצת. ב. כי במיוחד בתקופת הקורונה אי אפשר לצפות מאנשים לעבור לתחבורה ציבורית. רועי | 30.10.21 (ל"ת)
7. לבטל את הליסינג בכלל! אין שום סיבה שהמדינה תסבסד רכב למי שמרוויח כל כך הרבה!!! הייטקיבט | 30.10.21 (ל"ת)
6. ממש לא מסכים איתך כל הייטקיסט חייב לקבל רכב סוג 3 על חשבון המדינה - הם עושים הרבה... ומה עושים המורים או האחריות או הרופאים או נהגי הרכבת - כלום - רק מוציאים כסף. אני הייתי נותן אפילו דירות חינם להייטקיסיטים אחד שמבין | 30.10.21 (ל"ת)
5. המדינה לא מסבסדת כלום עלות רכב ליסינג לעובד היא הרבה יותר מהשווי האמיתי. הייתרון היחיד היום הוא בנוחות משהו מטפל לך ברכב, אין דאגה לירידת ערך רמי | 30.10.21 (ל"ת)
4. רווח כפול לחברות גם חוסכים בנדל"ן לצורך חניית עובדיים וגם צריכים לשלם פחות לא רוצים לאפשר נגישות למי שמגיע מרחוק? תאפשרו עבודה מהבית. ב | 30.10.21 (ל"ת)
3. חברה שמאלצת את עובדיה להגיע בקורקינט רק תפסיד כמה שחצנות צריך בשביל לבנות בניין משרדים שמיועד רק לתושבי ת"א או הרצליה. חברה כזו מוותרת מלכתחילה על כל העובדים הפוטנציאליים מחוץ לת"א, ותפסיד בתחרות על עובדים טובים. בקיצור, שיהיה להם בהצלחה. סמנכ"ל מו"פ | 30.10.21 (ל"ת)
2. הנסיעה בשבילי האופניים מסוכנת יותר מהנסיעה בכביש. הישראלים כל היום במשחקי אין סבלנות דחיפות וכבוד. ארתור | 30.10.21 (ל"ת)
1. נראה אותם מגייסים שאין חניה אולי יצליחו אם יארגנו טקסי ספיישל לכל עובד איך הועדה אישרה להם דבר כזה בכלל שאין אלטרנטיבה ציבורית ואם מחר אפל יעזבו אז ישאר שם פיל לבן ?? תפוח רקוב | 30.10.21 (ל"ת)
הייטקיסטים תתרגלו לקורקינט, אתם מתבקשים לוותר על החניה
59 תגובות לכתיבת תגובה