3. הבעיה היא לא התחבורה אלא התכנון בכלל: תעסוקה וחיים בפריפריה! הסיבה העיקרית לתנועה המסיבית הנוכחית היא התניידות לעבודה. והסיבה לזה היא שאין מספיק השקעה בפיזור תעסוקה, בריאות, חינוך, תרבות (אגב - גם מועדונים ופאבים לצעירים) בפריפריה. אז אנשים נאלצים ליסוע למקום עבודתם, למרכזי הפיננסים, לקריה הצבאית, למשרדי הממשלה - הכל בגוש דן. הסיבה השניה היא ריבוי המשאיות. וזה בגלל יעילות אפסית של רקבת ישראל למטענים (או בכלל). והסיבה השלישית היא מחלבת ההכנסות קצרות הטווח של המדינה מכל מה שקשור ברכב - רכב, דלק, שווי רכב, ... כל הכבוד לאראל מרגלית אבל יוזמות בודדות לא יפתרו את בעיות מינהל התכנון והפוליטיקה הישראלית. לא מספיק | 14.11.21 (ל"ת)
2. תבדוק את מצב הפריפריה.. אולי "תופתע" לגלות שגם בפריפריה המצב לא מזהיר. לדוג' מקטע כביש קריות- נהריה, עניין של 13 ק"מ, יכול לקחת במקרה הטוב 40 דק' ובמקרה הפחות טוב שעה. על בסיס יומי. אביעד | 16.11.21 (ל"ת)
בעיית הפקקים מחריפה: מי יקבל את ההחלטה הנכונה?
3 תגובות לכתיבת תגובה