8. רגולציה היא לא הפתרון התחבורה בכלים הקלים האלה היא יעילה ביותר ומאפשרת להמוני אנשים לוותר על הרכב ומכאן להקטין את כמות הנפגעים בתאונות. אסור להכביד ברגולציות על הכלים הקלים, אף מדינה לא עושה זאת והדבר רק יצור עומס ותסכול אצל אותם משתמשים בכלים הקלים. את כן צודקת שצריך לתרום לחינוך בנסיעה עליהם, דבר שקורה בכל מקרה כאשר רוב הילדים יודעים לרכב על אופניים ורוכשים בטחון. צריך לזכור את התרומה הענקית שמעניקות אותם הכלים למדינה ברמת המאקרו ולא כל פעם להתבכיין על כאלה או אחרים שנוסעים במדריכה. בזכות אותם כלים יש פחות הרוגים בתאונות באופן כללי. די לרגולציה! רוכב קורקינט | 22.11.21 (ל"ת)
6. צריך להוציא מחוץ לחוק את המכוניות. הורגות בכל שנה מעל 1.4 מיליון בני אדם בתאונות דרכים ועוד מיליונים בזיהום. יוצרות פקקים ובעיות חניה. הערים יהיו הרבה יותר נעימות עם הולכי רגל , רוכבים ותחבורה ציבורית עם כמה שפחות מכוניות שנוסעות ברוב המקומות עד 30 קמ"ש. אלון | 25.11.21 (ל"ת)
5. רון חולדאי היא יצרה את הבעייה עם הכנסת אלפי קורקינטים שיתופיים ועכשיו היא מנסה לצעוק שיש בעייה… טוני | 21.11.21 (ל"ת)
4. נפגש בבחירות חולדאי ולהבי תושבי העיר יביאו בבחירות דעתם על מתקפת האופניים שארגנתם להולכי הרגל בעיר. דני | 21.11.21 (ל"ת)
3. כלי רכב דו גלגליים ממונעים הכותבת מפסםסת בענק עוד היבט של ההתניידות העירונית. בשנים האחרונות, ככל הנראה בגלל ריבוי הכלים הממונעים (קורקינטים ואופניים חשמלייים) מרשים לעצמם רוכבי אופנועים וקטנועים לנסוע על מדרכות, מעברי חציה, גני משחקים ועוד. אנשים שלפחות באופן עקרוני אוחזים ברשיון נהיגה רוכבים על כלים ממונעים בכל מקום ואף אחד לא מתעניין בזה - כנראה מחכים שמישהו יהרג כדי לעשות משהו תפוז ורוד | 19.11.21 (ל"ת)
2. אנשים כבר נהרגו ועדיין לא עושים הרבה רגולציה, אכיפה, תרבות נסיעה והתנהגות - כל אלו לא קיימים בארץ והתוצאה בהתאם. הליכה על המדרכות בת"א היא סכנת חיים אביהוד | 21.11.21 (ל"ת)
1. נכון! זה איום ונורא! רוכב טוסטוס לא יכול לנסוע על המדרכה אפילו לא עשרה מטר, זה מרתיח עוד יותר מהנהיגה הפרועה של רוכבי הקורקינטים! גל | 22.11.21 (ל"ת)
הקורקינטים החשמליים הם כלי רכב לכל דבר
8 תגובות לכתיבת תגובה