31. נראה שהקברניט מרוצה מהסיפור שמסביב לעובדות שהן בעקרון נכונות נ.ב. הייתי מהמאושרים אשר מטוס זה הטיס אותם.. כל השאר ממש כמו אצלנו בישראל.. יש עשירים ויש עניים ויש פלאפל...... עם הרבה הרבה חריף. הגוי.. | 06.01.22 (ל"ת)
30. מטען גם כאן יש תיעוד של 11 מזוודות בקבינה בניגוד לתקנות. גם כאן כנראה מישהי צרחה על הטייס. אמנון | 01.01.22 (ל"ת)
29. הזדקרות של מטוס - הסבר קצת יותר מעמיק היי, אתה מוזמן לקרוא כאן את ההסבר על הזדקרות: https://skytrip.co.il/stall/ דורון | 01.01.22 (ל"ת)
28. וכך זה נראה כשמטען משתחרר ומחליק אחורה ב-747 (וידאו) https://www.youtube.com/watch?v=lksDISvCmNI&ab_channel=RT אבי | 01.01.22 (ל"ת)
27. בברה"מ היה שיר עם המילים על טו-104 והלחן של מארש קבורה ידעו טוב מאוד עד כמה המטוס הזה מסוכן, אך הגלל היעדר היצע קיוו לטוב. "טו-104 המטוס הכי מהיר, טו-104 יביא אותכם מהר לגן העדן. טוסו באירופלוט, טוסו באירופלוט, טו-104 המטוס הכי מהיר" אלי | 01.01.22 (ל"ת)
26. אם אתה לא יודע דבר בסיסי כל כך כמו הזדקרות מטוס איך אתה יודע אם הכתבה מצויינת או לא? דודו | 01.01.22 (ל"ת)
24. כתבות מרתקות שולח לאבי כל פעם ,תוכן מעניין המשך כך.וברוח הכתבה על מטוסים -עלה והצלח קורא נלהב | 01.01.22 (ל"ת)
23. לקומט"...וחשד מוצדק לכשלי עיצוב.." לא כשל עיצוב - זה היה כשל תכן מבני לחלונות, החלונות לא עמדו בהפרש הלחצים (הדפינה הייתה מכיוון חוץ למטוס במקום מכיוון פנים המטוס). כתבות מעולות ותודה, כל כתבה ממש מרתקת... יוסי | 01.01.22 (ל"ת)
22. חלונות בקומט היו מרובעים הבעייה בקומט שהחלונות היו מרובעים, ולכן נוצרו סדקים בפינות שהחלישו את גוף המטוס | 01.01.22 (ל"ת)
21. תרגום נכון לשונית אבל ממש מטעה של DESIGN מישהו באקדמיה החליט שזה "עיצוב" זה מתאים לאופנה ואומנות בהקשר ההנדסי נכון לתרגם ל"תיכון" מלשון תכן(פעם היינו אומרים: תכנון) לדוגמה בכל פרוייקט הנדסי יש סקר תיכון ולא סקר עיצוב בני | 01.01.22 (ל"ת)
20. הקומט כשל בשל אובדן לחץ אויר אשר מבנה החלונות קרס וזה מספיק. היינו פישול הנדסי במבנה המטוס כתוצאה מחמדנות והרבה אגו אנגלוסקסי אופייני. הגוי.. | 06.01.22 (ל"ת)
17. בהזדקרות, המטוס מאבד את המהירות שלו זרקת פעם אבן? מה קורה הנגמרת המהירות מהתנופה שהיא קיבלה? היא נופלת, אותו דבר קורה למטוס מאי | 01.01.22 (ל"ת)
16. היכולת של מטוס להישאר באוויר מבוססת על תנועת אויר רצופה על ומתחת כנפי המטוס. התנועה הזו מייצרת כוח עילוי. בשביל שהתנועה הזו תתקיים צריך שני תנאים: זווית נכונה של הכנף את תוך כיוון התנועה, ומהירות תנועה גבוהה מספיק. אם אחד התנאים לא מתקיים המטוס מאבד עילוי וצולל כמו אבן. בתאונה הזו המהירות הייתה בסדר (עובדה שהצליח להמריא), אבל הזווית השתבשה בגלל שהמטען זז אחורה. המטוס הרים את האף יותר מדי, זרימת האוויר תחת לכנף נפסקה (ואולי גם מעל הכנף, אבל מתחת זה מספיק בהחלט) וזה נגמר כמו שזה נגמר. אם הזדקרות קורית בגובה רב, וההגאים פועלים, אפשר להציל את המצב. את המהירות מקבלים מז שהמטוס נופל... ונישאר "רק" להגיע לזווית הנכונה. בעייה: מכיוון שהתנועה היא כלפי מטה גם את חרטום המטוס יש להפנות כלפי מטה, ואז להיכנס למין גלישה שבה מיישרים את המטוס. דורש עצבים של ברזל. אני לא מקנא בטייסים שהיו במצב כזה. רק מהמתח הייתי הופך לשבר אדם. לא מוחמד | 01.01.22 (ל"ת)
15. אנשי הקבע הם הנטל של המדינה שלנו.......!! הנהנתנות של אנשי הקבע בצה"ל, קידוש ה"ביטחון-ביטחון-איראן-איראן", זה שהכל מותר להם בחסות "שושו-ביטחון-סודי ביותר". לאלה נלווים תנאי שירות של מיליונרים : פנסיה, מנעמים אחרים, כל אלה מביאים לקריסת מדינת ישראל מבפנים כאילו מי שבצבא ובקבע הוא היחיד שמגיע לו חיים טובים ונעימים.... ומי שקורע את התחת באיזה מפעל לא מגיע לו כלום - בושה ובזיון של המדינה ושל כולנו...... כסף שנשפך לצבא...... | 01.01.22 (ל"ת)
14. שלטון האליטות כי למרות הטענה של הפרקליטות לשוויון, בישראל מתקיים מעמד אצולה עליון של משפטנים ופוליטיקאים שמאלנים בכירים. ואחד מהאליטה הזאת היה יכול להרוס את חייו של כל אדם מתחתיו - בכיר ומוערך ככל שיהיה - ממש בשתי מילים. בקלות היה מאבד האומלל את תאריו ורכושו, חירותו ולפעמים אף את חייו. הכל, בגלל איזה אלוהים בעיני עצמו שהחליט להצביע עליו כבוגד או מורד. ( בישראל פרקליטות+בית המשפט= כנופית שלטון החוק) צודק | 01.01.22 (ל"ת)
12. 20 שנה שלט הימין בישראל למה, כי הכל היה חלק מהתוכנית של האליטה השמאלנית המשפטנית? תגיד, אמא יודעת שאתה מפיץ שטויות באינטרנט במקום ללכת לעשות שיעורים? שלומי | 01.01.22 (ל"ת)
11. זה כאילו כתוב עלינו...מקווה שלא בתחום התעופה..... האמן לי אני בתחום הטכני ,לא תעופה,הנבערות הזלזול של נחותים בתחום עולים לנו במאות הרוגים בכבישים... קישון | 01.01.22 (ל"ת)
10. לרוסים "ירד האסימון" בנושא בטיחות הטיסות רק עם התאונה של לוקומוטיב יארוסלאבל, קבוצת הוקי מאד פופולרית. רועי | 01.01.22 (ל"ת)
9. קברניט היקר,אתה עושה לי את השנה החדשה !!!! מצפה כל שבוע לסיפורים המדהימים שלך !!!! ,על הדרך שנה טובה !!!! שטיינר | 01.01.22 (ל"ת)
5. מחכה כל שבוע לקברניט! תודה על הכתבות המושקעות והמעניינות ! תמשיך ככה בבקשה. דניאל | 01.01.22 (ל"ת)
3. כל כך מזכיר את אנשי הקבע בצה"ל הנהינתנות של אנשי הקבע בצה"ל, קידוש ה"ביטחון-ביטחון-איראן-איראן", זה שהכל מותר להם בחסות "שושו-ביטחון-סודי ביותר". לאלה נלווים תנאי שירות (סליחה, אנשי הקבע לא "משרתים"), פנסיה, מנעמים אחרים, כל אלה יביאו לקריסת מדינת ישראל מבפנים. דוגמת המטוס הרוסי ממחישה זאת היטב, מזווית שונה. אבישי | 31.12.21 (ל"ת)
1. כלכך נכון. בדיוק בגלל מה שכתבת, ואתה צודק לחלוטין, יש לנו יוסי כהנים למיניהם. אנשים שחושבים שמותר להם הכל. למה? כי "הם דואגים לביטחון המדינה". "הם שומרים עלינו". "הם מחרפים נפשם למעננו". אנחנו חייבים להוצאי את הראש מהאדמה ולהפסיק להתנהג כיענים. אנשי "כוחות הביטחון" יגרמו בסופו של דבר למפלה כלכלית, ערכית וגם בטחונית של ישראל. יוהאן בוזגלו | 01.01.22 (ל"ת)
רומן רוסי: רוצח הגנרלים והקש ששבר את גב המטוס
31 תגובות לכתיבת תגובה