אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קומאק C919: סין, סייבר והמטוס שיכבוש את העולם

63 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

60.
מתוכנן מראש לפחות דלק
המטוס מתוכנן לפי משקל המראה מקסימלי. פחות תכולת דלק והמטוס קל יותר, זול יותר ועלות התפעול שלו נמוכה יותר. למה לתכנן טווח טיסה שלא רלוונטי ל 200 המטוסים הראשונים? תפתח את העיניים, מי שנמצא בפיגור של ארבעים שנים זה בואינג. 737 היא הפלטפורמה העתיקה בעולם.
 | 10.04.22
54.
ארה"ב הגיעה לירח בעזרת טכנולוגיה נאצית שנוצרה במחנה עבדים
ואתה יודע למה? כי מי שלא מעתיק נשאר מאחור. אתה יודע מה התכונה הכי מפותחת של עמים נחשלים? הם לא מעתיקים לכן לא מתפתחים. ההיסטוריה העצובה של סין (שהייתה מעצמה מס 1 עד לפני 400 שנה), הייתה להיסגר לעולם ולא להעתיק. לא סתם אמר נאפוליון שמדובר בענק רדום. כשנפתחו לעולם במאה ה20 הם היו בפיגור אדיר, ב30 שנה האחרונות סוגרים את הפער הטכנולגי, וסביר להניח שאם ימשיכו להתנהל נכון יסגרו גם את הפער בתרבות ניהול פוליטי משוחרר יותר.
רון-ד | 10.04.22
52.
טווח קצר ב 30% במטוס עם אותם מנועים ובגודל דומה
המנועים זהים, מטוס בגודל דומה זאת אומרת שכושר נסיעת דלק דומה וטווח קצר ב 40% אומר שיש לסינים בעיות הנדסיות קשות ופיגור עצום אחרי המערב. בעולם של היום עם מחירי הדלקים הנוסקים צריכת דלק כמעט כפולה הופכת את המטוס ללא רלוונטי לטיסות למדינות מערביות גם כלכלית וגם בגלל תקני איכות סביבה. אין בכתבה נתונים על אוויוניקה אבל גם שם יכול להיות שהסינים נמצאים 40 שנה אחורנית הסינים אולי פעם יתחרו במטוסי בואינג ואיירבס, אבל היום הם ממש לא שם.
מנחם  | 09.04.22
44.
כדאי להרגיע... לא מומלץ לרוץ ולקנות מניות עדיין...
החברה הסינית לא קיבלה ולא קרובה לקבל אישור של FAA ורשויות התעופה של אירופה. המטוס מאושר לפיכך לטוס רק בסין ולא מחוצה לה. כדי לקבל אישורי תעופה בינלאומיים יש ליצרן עדיין דרך ארוכה ביותר, ומהיכרות קרובה עם איכויות העבודה הסיניות - הוא לעולם לא יקבל אישור... אפילו "מטוסי הקרב המתקדמים" של סין עדיין נופלים מהשמיים והם לא מצליחים להבין איך המקור טס וההעתק שלהם נופל... כך שאפשר להרגיע את הכתב (זה מופנה בעיקר לאדון עורך - שבמו ידיו מוריד את העיתון לזבל...). הידע של הכתב דומה לידע של חרטטן ה-NSO
יועז | 09.04.22
28.
שיאומי
שיאומי לא מתקלקל, אני עכשיו עם השלישי שלי ברצף. אחרי שלוש שנים אני זורק לפח כי ככה בא לי. לא בגלל שהוא התקלקל. בסמסונג התוכנה היתה קורסת לי פעם בשבוע. פעמיים בשבוע הוא היה מאבד את הרשת. שיאומי אני מפעיל ברגע הרכישה, ואחרי שלוש שנים זורק, בלי שכיביתי אותו פעם אחת, עובד 24/7. עשו עבודה טובה הסינים. העתיקו את הטוב שבטכנולוגיה, ותיקנו את המעט שהיה מקולקל.
יוסי מ-חיפה | 10.04.22
21.
בושה שאתה מהלל גניבת קניין רוחני של משטרים איומים
אתה כאדם שמעריך חדשנות צריך לבוז לפרוייקט הגנוב הזה, במקום לעזור לתעשייה כל מה שהוא עלול להביא זה איכות נמוכה שתפגע בבטיחות הטיסה של הנוסע הממוצע כאשר המטוסים מהאיכות הטובה ישמרו רק לעשירים. אתה יכול ללעוד לדואופול של בואינג ואיירבאס אבל התחרות בינהן גרמה לשיפור דרמתי לטובת הנוסעים והוא לא נבע מגניבה כמו מהתכנון הסיני. יש סיבה טובה למה אין מנועי בעירה מתוצרת סינית, הם הוכיחו שהם אינם ראויים לאמון ועל כן אפילו את מנועי מטוסי הקרב הם מייבאים מחו"ל. אני מקווה שבקרוב יוטלו הגבלות על מכירת מנועים לבוזזים האלה ושילמדו לשלם על מו"פ ולא לחמוס את עבודתם של אחרים.
גיל | 09.04.22
20.
אתה עדיין חי 5 שנים בעבר
הדגמים האחרונים שלהם כבר משתמשים במנועים שמיוצרים בסין, ההתקדמות הסינית עובדת בצורה כזו, משלימים פערים בגניבה ואחר כך מחדשים מהנקודה הזו. לא סתם הסינים מצליחים מאוד יפה במכוניות חשמליות שעשו את אותו התהליך גנבו טכנולוגיה מתקדמת ואחר כך חידשו את האותו דומגה טובה מאוד זה הסוללות של BYD שיותר מתקדמות הטסלה
ggg | 10.04.22
13.
הדמוקרטים והרפובליקנים צודקים - המשטר הסיני הוא מרושע
הוא לא היחיד, ויש לא מעט רוע בכל המשטרים במערב, אבל כן - הוא טוטליטארי ומרושע. ולא מנצחים דואופול על ידי גניבה, אז זה לא בדיוק נשמע כמו בשורות טובות לצרכן שזה בסדר שהסינים ישדדו קנין רוחני ואנחנו נקנה את זה. זה גם בטח לא טוב לישראל.
יובל | 09.04.22
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת