אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המטוסים נעשו צפופים כמו קופסת סרדינים; האם זה מסוכן?

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
אי אפשר לבחור טיסה אחרת מצפון אמריקה לישראל אלא אם אתה מוכן
טיסות באירופה הן לא חובה אם יש זמן. תשתית הרכבות מספיק מפותח כולל מיטה לשון בלילה. אך כאשר מגיעים לנושא של טיסה טרנס אטלנטית מישראל אתה תקוע בכל מקרה. גם אם תטוס לא ישיר המחיר לא ירד וזמן הבילוי יעלה ב-50%. כך שיש טיסות שאין להן תחליף אלא אם אתה טס במחלקת עסקים.
לטיסה של 24 שעות. | 05.06.22
13.
טריק חשוב מאוד שהכותב לא ציין-
באתרי הזמנת טיסות ניתן לראות כיום את דגם המטוס ואת המקום לרגליים. ב-seatguru ניתן גם לראות את רוחב הכסא. באופן כללי מטוסים שנועדו לטיסות ארוכות (בארץ מדובר כיום בעיקר בבואינג 777 ו-787 ואיירבאס a330) יכללו יותר מקום לרגליים וכך הטיסה תהיה פחות צפופה. יש חברות שמפעילות מטוסים כאלה וגם מטוסים לטיסות קצרות (בעיקר 737 ו-a220) בקווים מתל אביב לאירופה- כך שאם תבדקו איזה דגם מטוס צפוי להיות בטיסה תוכלו לטוס יותר בנוחות.
מישהו2 | 04.06.22
7.
הנקודה היא שרוב הנוסעים בוחרים את הטיסה הכי זולה ופחות ערים
לצפיפות ולרווח בין המושבים, ולהבדלים בנוחות במחלקת התיירים בין חברות התעופה השונות. אפשר לתקן את זה אם יגדרו קטגוריות של נוחות (ע"י ה-FAA? או איזשהו איגוד צרכנים?) ובו תנאים מינימליים של רוחב, מרחק בין הכיסאות ונוחות לכל קטגוריה, ואז הנוסעים יוכלו לבחור באופן יותר מושכל (אולי) את קופסת הסרדינים המעופפת בדרך לחופשה הבאה.
אחד | 04.06.22
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת