23. That's what happens when you monkeys keep multiplying Airlines are adapting to overpopulation, but it's ok little monkey, I'm sorry for using big words, keep fornicating, you're doing great No one | 21.06.22 (ל"ת)
22. איפה יש המראות בין שתיים לשלוש בלילה? כמעט ואין נמלי תעופה שמאפשרים המראות בשעות האלה בגלל תקנות רעש. | 20.06.22 (ל"ת)
19. אם לא מובטחת לי איכות, אני מעדיף זול וזה לפעמים חצי מחיר! אם יהיו סטנדרטים ברורים של נוחות טיסה, אפשר יהיה להחליט אם זה שווה את המחיר. לטיסות של 6 שעות ומטה, אני מוכן לספוג קצת אי נוחות, ולחסוך 3500 שח ב 6 שעות של טיסה של המשפחה. לפעמים החסכון גם גדול יותר. תגובה 5 צודקת | 15.06.22 (ל"ת)
18. ניצן מאוד אוהב את הכתבות של "הקברניט" שלך ואפילו........... קורא את הכתבה לפני שאר הכתבות אבל הפעם איך נגיד............פעם ראשונה שלא ממש! זה יותר כתבת צרכנות למרות הסכנה שבפינוי! ממתין בקוצר לכתבה הבאה! דני | 06.06.22 (ל"ת)
17. הצפיפות המסוכנת במטוסים ב מ י ל ה לא אוזכרה בעיה בריאותי של ישיבה צפופה שאינה מאפשרת זרימת דם חופשית ועלולה לגרום לקרישים והתקפי לב!!!!! אילו לצאת "לטייל" המעבר זה מסובך. נראה לי שאנשים "לבביים" צריכים לוותר על טיסה בתנאים כאלה. ריטה | 06.06.22 (ל"ת)
16. אי אפשר אפילו להישען עם היד. מצטופפים שעות על גבי שעות, כתפיים נוגעות בכתפיים, איך לעזזל זה חוקי?? איך! | 06.06.22 (ל"ת)
15. אי אפשר לבחור טיסה אחרת מצפון אמריקה לישראל אלא אם אתה מוכן טיסות באירופה הן לא חובה אם יש זמן. תשתית הרכבות מספיק מפותח כולל מיטה לשון בלילה. אך כאשר מגיעים לנושא של טיסה טרנס אטלנטית מישראל אתה תקוע בכל מקרה. גם אם תטוס לא ישיר המחיר לא ירד וזמן הבילוי יעלה ב-50%. כך שיש טיסות שאין להן תחליף אלא אם אתה טס במחלקת עסקים. לטיסה של 24 שעות. | 05.06.22 (ל"ת)
14. ותחשבו שאתם במטוס עם מאות ביביסטים בהמות אנשים בלי טיפת כבוד או התחשבות באחר. פשוט נורא רמי | 04.06.22 (ל"ת)
13. טריק חשוב מאוד שהכותב לא ציין- באתרי הזמנת טיסות ניתן לראות כיום את דגם המטוס ואת המקום לרגליים. ב-seatguru ניתן גם לראות את רוחב הכסא. באופן כללי מטוסים שנועדו לטיסות ארוכות (בארץ מדובר כיום בעיקר בבואינג 777 ו-787 ואיירבאס a330) יכללו יותר מקום לרגליים וכך הטיסה תהיה פחות צפופה. יש חברות שמפעילות מטוסים כאלה וגם מטוסים לטיסות קצרות (בעיקר 737 ו-a220) בקווים מתל אביב לאירופה- כך שאם תבדקו איזה דגם מטוס צפוי להיות בטיסה תוכלו לטוס יותר בנוחות. מישהו2 | 04.06.22 (ל"ת)
12. לא נכנס למטוס יותר בשנים האחרונות אלה אם אין ברירה לא שלמישהוא איכפת שטיסה במטוס אורמת נזק עצום לכדור הארץ ולנו כבני אדם. למי איכפת שלילדים שנולדו בעשור האחרון כדור הארץ כבר לא יוכל לתמוך בחייהם ורובם ימותו מרעב חוסר מים או אסון טבע. העיקר בטן גב זול בטורקיה גבי | 04.06.22 (ל"ת)
10. מושבים צרים ונוקשים -סיוט לנוסע טסתי בטיסת סוויס למנתבג לציריך .המושב צר הריפוד נוקשה ואין כל אפשרות להטות את המשענת של הגב לאחור.פשוט סיוט !!!!! דב | 04.06.22 (ל"ת)
9. הייתי בטוח שסוויס טובים, עד הטיסה לשם שממנה יצאתי עם כאב גב לקח לי יומיים להתגבר על הכאבים. סוויס חברה סה"כ טובה, אבל המושבים כל כך צרים וקשים שלא אטוס איתם יותר. טסתי בתוך אירופה עם ראיין אייר והיה נוח יותר. גם אני! | 27.06.22 (ל"ת)
7. הנקודה היא שרוב הנוסעים בוחרים את הטיסה הכי זולה ופחות ערים לצפיפות ולרווח בין המושבים, ולהבדלים בנוחות במחלקת התיירים בין חברות התעופה השונות. אפשר לתקן את זה אם יגדרו קטגוריות של נוחות (ע"י ה-FAA? או איזשהו איגוד צרכנים?) ובו תנאים מינימליים של רוחב, מרחק בין הכיסאות ונוחות לכל קטגוריה, ואז הנוסעים יוכלו לבחור באופן יותר מושכל (אולי) את קופסת הסרדינים המעופפת בדרך לחופשה הבאה. אחד | 04.06.22 (ל"ת)
6. הרבה זמן לא טסתי. פשוט כיף! אני זוכר איך זה לטוס בשביל עבודת הייטק איפה שהמדיניות היא להטיס במחיר הכי זול שאפשר. לא התגעגעתי לטיסות כאלה. בטח לא טרנס-אטלנטיות עם תוספת של חציית הים התיכון ואירופה. עמית | 04.06.22 (ל"ת)
4. אנחנו מצפים שתממש, ובהקדם, את הגיגיך. שלום ולא להתראות! לך לך מארצך ומולדתך, לבירת המילקי או לכול מקום "שם הכי טוב" (כדבריך). ההוא | 04.06.22 (ל"ת)
3. המטוסים הם מסיבת הדבקה נוראית... ולטוס עם ישראלים - אלוהים ישמור! לטוס עם אל-על ובתי הכנסת המעופפים שלה... ק. פריש | 04.06.22 (ל"ת)
המטוסים נעשו צפופים כמו קופסת סרדינים; האם זה מסוכן?
26 תגובות לכתיבת תגובה