אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלך הטייסים: התאונה שחתכה לצ'ארלס השלישי את הכנפיים

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
מנועי סילון
טעות קטנה אחת. מטוסי הסילון הראשונים שטסו למעשה ולא רק בניסויים היו של הגרמנים. מסרשמיט 262 היה מבצעי כבר בסוף מלחמת העולם השניה. ואגב, ברוסיה הסובייטית כבר ניסו מטוס סילון ב- 1936, אלא שאחר התרסקות שלו, סטלין אסר על המשך הפיתוח בטענה שמדובר בטכנולוגיה חסרת סיכוי, והעניש את המתכננים בסעיף של "חבלה".
גיורא | 24.09.22
42.
אפשרות נוספת :
אולי צ'ארלס ראה שיש רוחות ומכיוון שיש לו נסיון בעניין התנדב להיות זה שיתמודד עם הנחיתה הקשה ויהיה אחראי לשלום הנוסעים . אולי התוצאה הייתה יכולה גרועה יותר אם הקפטן היה מנחית , אולי לא . אולי צ'ארלס לא רצה לקחת את הסיכון והשקיט את המצפון שלו : הוא יהיה אחראי אחראי לתוצאה .
A | 20.09.22
35.
לצ׳ארלס אין שום אחריות לגבי הארוע בדיוק כפי שקבעה החקירה
לפחות לפי התקנות האמריקאיות כל האחריות על התקרית הזו נופלת על הקברניט (pilot in command). אסור להכניס אף אחד לקוקפיט בזמן המראה או נחיתה ובוודאי שלא לתת להם לאחוז בהגאים ולהנחית את המטוס. גם אם צ׳ארלס נכנס לקוקפיט כשהמטוס עוד שייט הקברניט היה צריך לבקש ממנו לצאת כשהם החלו בהכנות לנחיתה.
popeye | 17.09.22
34.
בארה"ב אין בית מלוכה, זה 99% מפתרון הבעיה.
ולכן, חיל האויר שם לא נאלץ להתמודד עם השטויות שחיל האויר "המלכותי" צריך. אגב, התקנות שציינת תקפות לגבי נוסעים בקוקפיט, אבל, צ'ארלס (ושאר הנסיכים) דאגו לסדר לעצמם מעמד של טייסי חיל אויר מן המניין, לכן, הקברניט לא ממש חייב להוציא אותם מהקוקפיט.
 | 20.09.22
33.
אריכות ימים? דבר בשם עצמך, אני מאחל שיוותר על הכתר
צ'ארלס השלישי היה נסיך יהיר ומתנשא שלא היה מסוגל לשלוט בגחמותיו והכתים את שמה הטוב של המלכה פעם אחר פעם שאלמלא היותה אדם כה אציל לא היה שורד מוסד המלוכה הבריטי. צ'ארלס כבר אדם זקן ולא בריא שאין הרבה סיכוי שיאריך חיים או ייצג את המלוכה בכבוד וכדי להציל את המלוכה היה עדיף שיוותר על המעמד ויעביר אותו ישירות לוויליאם שאהוב ואהוד על הממלכה.
גיל | 17.09.22
28.
ככה זה שכמתקבלים ומסיימים קורס טיס בחסד ולא בזכות
נהיים טייסים גרועים. אין לאף אחד ספק שאם בני המלוכה הבריטית היו נאלצים לעבור את מה שעוברים פרחי הטיס של צה"ל או של הNAVY הם היו נושרים על ההתחלה. כמה כיף שאפשר לקבל כנפיים במאמץ מינימלי בלי לחץ של להכשל, על חשבון משלם המיסים, ואחר כך אפילו לא יטילו עליך אחריות למחדלים שלך.
חוכמה גדולה באמת | 18.09.22
21.
ככה זה גם בישראל, בנים של טייסים או קצינים בכירים מסיימים
או לפחות מגיעים לשלבים המתקדמים ואז הופכים לאיזה קצין... שקר כלשהו בחיל האוויר. אצלנו בקורס, בנים של טייסים שהודחו בגיבוש, פתאום חזרו. פרח טייס שחתם ויתור, אחרי שבוע, אבא שלו הטייס החזיר אותו מהאוזן לקורס.
יוסי | 18.09.22
12.
טעית פעמיים בקשר למלחה"ע השנייה. חיל האוויר המלכותי לא הציל
את בריטניה מציפורני הנאצים אלא עובדת היותה אי. למומחים הצבאיים של היטלר לא היתה שום דרך להנחית מאות אלפי חיילים גרמניים על אדמת האי הבריטי. כל הנסיונות האחרים של גרמניה הנאצית לכבוש איים נכשלו כישלון חרוץ כי הצבא הגרמני היה צבא יבשתי ולא ימי. הטעות השנייה שלך היתה בקשר למנועי הסילון הראשונים. הם היו גרמניים ולא בריטיים. לבריטים היו מטוסי בוכנה כשלצבא הנאצי היו כבר מטוסי סילון, מטוסי סילון שלאף אחד בעולם לא היה פרט להם.
 | 17.09.22
10.
זה לא כל כך פשוט
אכן הגרמנים לא יכלו טכנית לפלוש לבריטניה. אבל בהחלט היה אפשרי ששילוב של הפצצות ומניעת הספקה ימית בעזרת לוחמת צוללות היתה מביאה את בריטניה לאפיסת כוחות וכניעה מסוג שהוא. העובדה שהבריטית הצליחו למנוע את המצב של עליונות אוירית מוחלטת ושליטה מוחלטת בים מהגרמנים היתה קריטית. האי לבד לא היה עוזר להם.
אאא | 17.09.22
8.
מה שהציל את בריטניה היתה תוכנית החכר והשאל
כל עוד ארה"ב לא נכנסה למלחמה ובארה"ב דעת הקהל היתה נגד מעורבות במלחמה בכל דרך, ארה"ב יזמה את תוכנית החכר והשאל וכך סיפקה כלי נשק מכל הסוגים לבריטניה. עם כניסת ארה"ב למלחמה הזרמת הנשק הפכה לעובדה. בלי הזרמת הנשק, לא היה עוזר שום דבר לבריטניה.
ארה"ב הצילה אותם | 17.09.22
2.
להטיס מטוס צבאי "כמו נסיך" זה לא שירות בצבא
להפך, זה לנצל את הצבא, לא לסייע או לתרום לו. אפאצ'י לא כ"כ קשה להטיס די לקשקש. בטח אם זה לא בתנאי קרב, כשהצבא נאלץ לשפוך עליך שעות אימון ככל שיידרש וללא הגבלה (לא כמו חניך רגיל שמודח אם אינו עומד בקצב הנדרש), ומכיוון שזה מסוק שבאופן קבוע מוטס על ידי שני אנשי צוות, אם אתה נסיך ולא הטייס הכי מבריק, ידאגו שתמיד הטייס הנוסף שאיתך יהיה בכיר ומנוסה שיוציא את המסוק מכל מצב.
 | 17.09.22
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת