אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכון מחקר אמריקאי: פיאט היא החברה הכי לא אמינה בארה"ב

מכון מחקר אמריקאי: פיאט היא החברה הכי לא אמינה בארה"ב

מכון המחקר האמריקאי JD POWER בחן את אמינותם של רכבים בני 3 שנים במשאל שבו השתתפו 34 אלף בעלי רכב. במקום הטוב ביותר: פולקסווגן

30.03.2015, 10:35 | תומר הדר

פיאט היא יצרנית הרכב שמכוניותיה מתקלקלות, מבחינה סטטיסטית, הכי הרבה בארה"ב. כך עולה מתוצאותיו של סקר שמפרסם השבוע מכון המחקר האמריקאי JD POWER הנחשב לסמכות הבכירה בארה"ב בכל הנוגע למידע אמינות רכבים.

הסקר בוחן את אמינותם של רכבים בני שלוש שנים וכולל כ-34 אלף בעלי רכבים. הוא בוחן כמה תקלות התרחשו מבחינה סטטיסטית לכל 100 מכוניות. יצוין שהדגמים אשר משווקים בארה"ב אינם זהים בהכרח לדגמים אשר משווקים בישראל, עם זאת, חלקם הגדול נושא קווי דימיון רבים.

על פי ממצאי הסקר של JD POWER, במקום העשירי ברשימה נמצאת פולקסווגן: על כל 100 רכבי פולקסווגן נרשמו בממוצע 165 תקלות במשך 3 שנים. תוצאה זו אינה נחשבת גרועה באופן קיצוני: הממוצע שנרשם על ידי JD POWER, בהסתמך גם על רכבים בעלי רמת אמינות גבוהה, הוא 147 תקלות לרכב. במקום התשיעי נמצאת קרייזלר - עם 173 תקלות. במקום השמיני וולבו - עם 174 תקלות ובמקום השביעי והשישי נמצאות פורד ויונדאי - עם 188 תקלות לכל 100 רכבים.

פולקסווגן גולף GTI פולקסווגן גולף GTI פולקסווגן גולף GTI

החמישיה הפותחת: מדודג' ועד פיאט

את הרשימה הבלתי מרשימה סוגרים חמישה מותגי רכב - ששניים מהם אמריקאים: במקום החמישי נמצאים רכבי חטיבת הטנדרים של קרייזלר-דודג', שרשמה 192 תקלת במשך שלוש שנים לכל 100 רכבים. במקום הרביעי מיני של BMW - שרשמה 193 תקלות. במקום השלישי נמצאת עוד יצרנית רכב המשתייכת למותגי קרייזלר: ג'יפ - שממוצע התקלות של רכביה עומד על 197 תקלות. במקום השני, עם תוצאה גרועה במיוחד של 258 תקלות ואילו במקום הראשון, עם תואר "הרכב הכי לא אמין" נמצאת כאמור פיאט, שרשמה 273 תקלות לכל 100 מכוניות במשך שלוש השנים האחרונות. פיאט נחשבת בעצמה גם לחברת בת של קרייזלר, מאז איחוד החברות ב-2014.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
סקר בעייתי ביותר
על פני 3 שנים, כל רכב עשוי לייצר מספר תקלות. יש תקלות שהן בבחינת מטרד בלבד - כלומר לא משביתות את הרכב ואינן מסכנות חיים. ויש תקלות מהסוג שעליו לא ניתן לעבור לסדר היום - די להזכיר את פרשת ההאצה הפתאומית בטויוטה ותקלת מתג התנעה בGM, אשר השביתה מכוניות בפתאומיות וגבתה קורבנות בקרב המשתמשים. נחמד להגיד שלפיאט, וולוו ופורד יש מספר גבוה במעט של תקלות מיצרנים אחרים, אולם למעט טירדה מסויימת, אלו לא גרמו כל נזק למשמש ברכב או לסביבתו. נשמח לראות סקרים אשר מפלחים את התקלות לפי הסיכוי להשבתה חלקית או מלאה של הרכב ותקלות מסכנות בטחון המשתמשים ברכב ובסביבתו.
אבי  |  31.03.15
לכל התגובות