אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגלל "המותג": חילוקי דעות ברשת הרביעית צילום: אלכס קולומיוסקי

בגלל "המותג": חילוקי דעות ברשת הרביעית

מנכ"ל יצרנית "המותג", רפי שפר, טוען כי רמי לוי לא יוכל להמשיך לשווק מותג פרטי בצירוף הכיתוב "המותג של רמי לוי שיווק השקמה", בשל התנגדות שותפי הרשת הרביעית. רמי לוי מכחיש את דבריו ואומר: "אמשיך לשווק מוצרים תחת השם שלי"

03.04.2008, 16:06 | אורנה יפת
חילוקי דעות בין ברנד פור יו, יצרנית מוצרי המותג של הרשת הרביעית, לבין רמי, יגרמו לכך שרמי לוי יפסיק ככל הנראה לשווק מוצרים תחת שם המותג "רמי לוי שיווק השקמה".

כיום משווקת הרשת שני מותגים פרטיים בסניפיה תחת "המותג" ו"המותג של רמי לוי שיווק השקמה", המיוצרים על ידי ברנד פור יו.

במקביל להשקת "המותג" עבור הרשת הרביעית, ביקש רמי לוי לפני כשנה וחצי מהחברה לייצר עבורו אריזות עליהן יופיע השם "רמי לוי שיווק השקמה". כיתוב זה הופיע בתוספת הלוגו והעיצוב של "המותג" על מרככי כביסה, פיצוחים, חומרי ניקוי, חטיפי במבה וביסלי, נייר טואלט ממוחזר ומגבות נייר. כמו כן, משווקת הרשת סלטים תחת המותג הפרטי רמי לוי. גם באתר של הרשת מופיע הלוגו "המותג" בצירוף הכיתוב "המותג של רמי לוי שיווק השקמה".

רפי שפר, מנכ"ל ברנד פור יו, יצרנית "המותג", אמר כי "ברנד פור יו הפסיקה לייצר עבור רמי לוי מוצרים תחת שמו ועם גמר המלאי הם ישווקו רק עם השם "המותג". את הסלטים ימשיך לוי לשווק עם שמו כיוון שאין כיום סלטים תחת "המותג". לדבריו, "רמי לוי חשב שכיתוב כזה ייתן ערך מוסף ללקוחות הרשת, אך יתר שותפי הרשת הרביעית התנדו לבידול המותג הפרטי לתתי רשתות.

רמי לוי דוחה את דבריו של שפר ואומר, כי לא הייתה כל התנגדות מצד שותפי הרשת הרביעית. לדבריו, "אני אמשיך לכתוב על מוצרי 'המותג' את שמי, במקרים בהם לא תהיה תוספת עלויות של הדפסה. יש מוצרי טואלטיקה שעליהם ימשיך להופיע שמי. יחד עם זאת, גם אין לי שום בעיה שיהיה כתוב רק 'המותג', כי הוא מזוהה עם כל שותפי הרשת הרביעית".

השבוע הודיעה שיווק השקמה, כי עד סוף 2008 צפויה הרשת לשווק 800 פריטים תחת מותג פרטי. נכון להיום נמכרים ברשת 364 מוצרים במותג פרטי. ב-2007 הסתכמו מכירות המותג הפרטי ברשת ב-26.7 מיליון שקל לעומת 7.5 מיליון שקל אשתקד. שיעור המכירות של המותג הפרטי מכלל מכירות הרשת מהווה 4%.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מוצרי המותג
כל פעם שקניתי מוצרי המותג - התאכזבתי נורא , אם זה בשימורים ואפילו נייר אפיה היה מזויע ממש ! הבורקסים והעוגיות נדבקו לנייר אפיה ! זה הרתיח אותי נורא,,, רק שתדעו לכם אני שמעתי במו אוזניי 2 זבניות מדברות ביניהן על המוצרים של המותג כמה הן מאוכזבות והמליצו לי לא לקנות !! ובצדק !! לא קונה יותר אומנם בפירסומת אתם כותבים : "להנות מאיכות גבוהה ולקנות חכם ובזול " איזה להנות ואיזה איכות גבוהה ?? ומי שחכם לא יקנה את המוצרים הללו ( הזול עולה ביוקר )
דליה , באר שבע  |  21.11.11
1.
מוצרי המותג
שלום רב. לפני מספר ימים רכשתי במרכול "להב" שבמתחם "ביג" בקרית אתא אריזת אגוזי קאשיו הנושאת את השם המסחרי "המותג". אגוזי הקאשיו שבאריזה היו מאיכות ירודה ביותר !!! זאת לא מפני שמרבית האגוזים היו שבורים אלא שלא נראו כלל כאגוזי קאשיו. קטנים מעוותים אשר לא הזכירו בצורתם אגוזי קאשיו. כצרכן קבוע של סוג "פיצוחים" זה הבנתי שב"הורדת המחיר" אנו זוכים גם לפסולת העודפים. כך שאין כל זכר ל"מציאה" או לכדאיות כלשהי ברכישת מוצרים אלה. אגב, המחיר שווה ואף יקר מאגוזי קאשיו מזן "ענק" איכותי יפה וטעים!!! התופעה חזרה על עצמה במוצרי בוטנים מלוחים ופיסטוק חלבי. הצלחתם לגרום לי לאכזבה. לא ארכוש יותר מוצריכם. דעו לכם כי קונה מרוצה מספר זאת אולי ל-2 אנשים. אך קונה מאוכזב, יזהיר בכל הזדמנות את הקונה הפוטנציאלי מרכישה מוטעית.
ראובן , צפון  |  18.02.11