אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בגלל "המותג": חילוקי דעות ברשת הרביעית

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מוצרי המותג
כל פעם שקניתי מוצרי המותג - התאכזבתי נורא , אם זה בשימורים ואפילו נייר אפיה היה מזויע ממש ! הבורקסים והעוגיות נדבקו לנייר אפיה ! זה הרתיח אותי נורא,,, רק שתדעו לכם אני שמעתי במו אוזניי 2 זבניות מדברות ביניהן על המוצרים של המותג כמה הן מאוכזבות והמליצו לי לא לקנות !! ובצדק !! לא קונה יותר אומנם בפירסומת אתם כותבים : "להנות מאיכות גבוהה ולקנות חכם ובזול " איזה להנות ואיזה איכות גבוהה ?? ומי שחכם לא יקנה את המוצרים הללו ( הזול עולה ביוקר )
דליה  | 21.11.11
1.
מוצרי המותג
שלום רב. לפני מספר ימים רכשתי במרכול "להב" שבמתחם "ביג" בקרית אתא אריזת אגוזי קאשיו הנושאת את השם המסחרי "המותג". אגוזי הקאשיו שבאריזה היו מאיכות ירודה ביותר !!! זאת לא מפני שמרבית האגוזים היו שבורים אלא שלא נראו כלל כאגוזי קאשיו. קטנים מעוותים אשר לא הזכירו בצורתם אגוזי קאשיו. כצרכן קבוע של סוג "פיצוחים" זה הבנתי שב"הורדת המחיר" אנו זוכים גם לפסולת העודפים. כך שאין כל זכר ל"מציאה" או לכדאיות כלשהי ברכישת מוצרים אלה. אגב, המחיר שווה ואף יקר מאגוזי קאשיו מזן "ענק" איכותי יפה וטעים!!! התופעה חזרה על עצמה במוצרי בוטנים מלוחים ופיסטוק חלבי. הצלחתם לגרום לי לאכזבה. לא ארכוש יותר מוצריכם. דעו לכם כי קונה מרוצה מספר זאת אולי ל-2 אנשים. אך קונה מאוכזב, יזהיר בכל הזדמנות את הקונה הפוטנציאלי מרכישה מוטעית.
ראובן | 18.02.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת