![](https://pic1.calcalist.co.il/picserver3/crop_images/2024/05/07/HyIcMUvG0/HyIcMUvG0_0_0_640_100_0_large.jpg)
![](https://pic1.calcalist.co.il/picserver3/crop_images/2024/05/07/HyIcMUvG0/HyIcMUvG0_0_0_640_100_0_large.jpg)
המומלצים של הצרכנים: אז מי הם המוצרים והשירותים המצטיינים לשנת 2024?
האהובים והמומלצים: כך העניקו הצרכנים הישראלים את ה-BRAVO למצטיינים
איך יוצרים חוויית לקוח בלתי נשכחת? הסודות הקטנים של נותני השירות המצטיינים
ראיונות ניהוליים
"לפני הכל, אנחנו חברת שירות והלקוחות שלנו מלווים אותנו לאורך שנים בזכות מערכת היחסים שהצלחנו ליצור איתם"
04.07.24
|
בשיתוף BRAVO
"ב-UPS אנחנו שואפים להתעלות מעל ציפיות הלקוחות, כבר 30 שנה"
18.06.24
|
בשיתוף BRAVO
כבד את הוריך ואת לקוחותיך
20.05.24
|
בשיתוף BRAVO
"אנחנו חדשניים ויצירתיים, ומציעים ללקוחות ערך מוסף אמיתי"
20.05.24
|
בשיתוף BRAVO
"היתרון שלנו הוא שיפור משמעותי של חוויית הצריכה, בלי לוותר על האיכות והאפקטיביות"
13.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"כדי להצליח, חייבים להעניק ללקוחות ערך מבדל וחוויה חדשנית"
05.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"הצרכן הישראלי מתרגש מחידושים, אבל הוא לא פראייר"
02.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"לפני 100 שנה Carrier המציאו את המזגן, והיום תדיראן מגדירה מחדש את תפקידו"
02.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"אנחנו מציגים חדשנות באמצעות פתרונות אריזה והרחבת מגוון המוצרים והטעמים"
02.07.23
|
בשיתוף BRAVO
ראיונות ניהוליים נוספים
"האתגר האמיתי - להפוך את לחמי הארטיזנל למוצר קבוע בכל בית בישראל"
14.08.23
|
בשיתוף BRAVO
ערך האנושיות עומד במרכז ה-DNA של מזרחי-טפחות"
14.08.23
|
בשיתוף BRAVO
"השנה בנינו את הסיפור החדש של אל על וגם את חוויית הלקוח שלה"
14.08.23
|
בשיתוף BRAVO
"הישראלים רוצים שירות אחר, אבל לא מוותרים על מגע אנושי"
30.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"חדשנות חייבת לספק ערך, אחרת אין לה מקום על המדף"
30.07.23
|
בשיתוף BRAVO
זה הכול בשבילך – שירות שמבוסס על אמון וביטחון
30.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"יש היום הזדמנות להרבה יותר שחקנים להיכנס לשוק וזה מבורך בעיני"
30.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"שינה טובה היא הכרחית – ואנחנו מנגישים אותה לכולם"
30.07.23
|
בשיתוף BRAVO
"האתגר הגדול בתחום שלנו הוא לייצר חוויית משתמש מצוינת"
30.07.23
|
בשיתוף BRAVO