אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סין: גוצ'י זכתה בתביעה נגד יצרנית שהעתיקה את מוצריה

סין: גוצ'י זכתה בתביעה נגד יצרנית שהעתיקה את מוצריה

בית המשפט הסיני פסק שעל יצרנית הנעליים המקומית, סנדה גרופ מפרובינציית ז'יאנגסו, שייצרה את המותגים המזויפים, לשלם לג'וצ'י 180,000 יואן (שהם כ-26,000 דולר), כפיצוי על העתקת המותג המסחרי, כולל הלוגו של החברה האירופאית

15.04.2008, 12:27 | סוכנויות הידיעות

יצרנית מותגי היוקרה גוצ'י זכתה בתביעה נגד יצרנית נעליים סינית שנהגה להעתיק את מוצריה. זהו ניצחון חשוב עבור החברה בסין, שם ניתן למצוא חיקויים זולים למותגים מובילים רבים, כמעט בכל קרן רחוב.

בית המשפט הסיני פסק שעל חברת סנדה גרופ מפרובינציית ז'יאנגסו, שייצרה את המותגים המזויפים, לשלם לג'וצ'י 180,000 יואן (שהם כ-26,000 דולר), כפיצוי על העתקת המותג המסחרי, כולל הלוגו של החברה האירופאית. סנדלי הנשים של סנדרה, שנשאו את הלוגו המזויף, נמכרו בקניון בשנחאי.

זוהי התביעה השנייה שמגישה חברה אירופאית נגד מפעל סיני - בשבוע שעבר זכתה חברת פררו האיטלקית בתביעה נגד יצרן שוקולד סיני שחיקה את מוצריה, בתום מאבק משפטי שנמשך 5 שנים.

בית המשפט העליון של סין הורה לחברת מונטרסור המקומית להפסיק לייצר את הגרסה שלו לשוקולד פררו רושה, ולשלם לחברת פררו פיצויים "סמליים" בסכום של 500,000 יואן. "גם ככה קשה לחברות זרות לחדור לשוק הסיני, להתגבר על ההתנגדות למוצרים מבחוץ ולבנות קשרים מסחריים. בנוסף נאלצות להתמודד עם אויב בלתי נראה, כמו תעשיית המזון המקומית", אמרו אנשי חברת פררו לעיתון מקומי.

מגוון המוצרים המזויפים והפיראטיים בסין מתפרס על פני מגוון רחב ביותר - החל ממכשירי DVD, דרך  בגדי מעצבים וכלה בציוד גולף. את המוצרים המזויפים ניתן למצוא בקלות בשווקים רבים הפזורים ברחבי המדינה.

ארה"ב והאיחוד האירופאי לוחצים על המשטר הסיני להיאבק גם בהעתקות התוכנה והתוכן הבידורי (מוזיקה, סרטים, ותוכניות טלוויזיה), שעל פי ההערכה עולות למדינות המערב בנזקים של 2.5 מיליארד דולר בשנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות