אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטיב מאדן פותחת רשת נעליים לילדים

סטיב מאדן פותחת רשת נעליים לילדים

רשת הנעליים האמריקאית משיקה בישראל תת-מותג לילדים בהשקעה של 7 מיליון שקל, תחת המותג STEVIES. החנות הראשונה: בקניון גבעת שמואל

21.04.2008, 13:20 | אורנה יפת

רשת הנעליים האמריקאית STEVE MADDEN מתרחבת בישראל ופותחת רשת נעליים לילדים - כך נודע ל"כלכליסט". יבואנית מותג סטיב מאדן לישראל, חברת י.א שיווק והפצת מוצרי ספורט שבבעלות איש העסקים יוסי אשכנזי, תפתח עשר חנויות לנעלי ילדים תחת המותג STEVIES. החנות הראשונה אמורה להיפתח בעוד כשלושה חודשים בקניון הגבעה שבגבעת שמואל. ההשקעה המוערכת בפתיחת החנויות עומדת על 7 מיליון שקל.

רשת STEVE MADDEN החלה לפעול בישראל בתחילת 2006 וכוללת כיום שבע חנויות. אף שסטיב מאדן נמצאת בשלב פריסה ראשוני ועוד לא מיצתה את ההתרחבות שלה בשוק נעלי הנשים והגברים, החליטו הבעלים לנסות ולכבוש נתח משוק נעלי הילדים, שבו אין רשתות שנהנות משליטה ברורה, ולפיכך יש הזדמנות גדולה יותר.

בשנים האחרונות עבר שוק הנעליים בישראל תהליך של התרשתות, בדומה לשוק האופנה. רשת הנעליים הגדולה ביותר בישראל מבחינת מספר סניפים כיום היא to go, המפעילה כ־50 סניפים, ואחריה נמצאות רשתות כגון ניין ווסט, אלדו, עמנאול שפונה יותר לשוק היוקרה ועוד. בנוסף, ניכרת כניסה של רשתות אופנה לשוק ההנעלה, דוגמת קסטרו, רנואר ולאחרונה גם לי קופר, שהחלה למכור מותגי נעליים מיובאים.

לעומת זאת, בשוק נעלי הילדים פרט לרשתות המסורתיות של נעלי נמרוד ונעלי גלי, כמעט ואין רשתות והמכירות עדיין נעשות בחנויות פרטיות. מותג הילדים STEVIES צפוי להיות מתומחר בטווח המחירים שבין נעלי נמרוד לבין מחירי המותג REPLAY לילדים, שגם הם נמכרים ברשת סטיב מאדן. נעלי המבוגרים נמכרות בטווח מחירים שבין 219 ל־729 שקל.

דוברת רשת סטיב מאדן סירבה להגיב לידיעה.

תגיות