אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פורמט "הבועה" נמכר להפצה צילום: עמית שעל

פורמט "הבועה" נמכר להפצה

השעשועון שפותח על ידי אברי גלעד ואיתן אבוט נמכר להפצה בתשע ארצות.

22.05.2008, 09:15 | עירית יוסילביץ'

פורמט השעשועון "הבועה", שפותח על ידי אברי גלעד ואיתן אבוט, נמכר להפצה בארצות הברית, בבריטניה, בצרפת, בקנדה, באוסטרליה, בגרמניה, בפולין, בנורבגיה ובספרד. אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מפיצת הפורמט, סיכם על המכירה במהלך פסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנערך בקאן לפני כמה שבועות. היקף כל עסקה מוערך בכמה עשרות אלפי דולרים.

בשעשועון מתחרים שלושה מתמודדים, אשר מנותקים למשך שבוע מכלי התקשורת. בתום השבוע הם חוזרים לאולפן כדי להתחרות בסדרת שאלות אקטואליה על שהתרחש באותו שבוע.

השעשועון שודר בעבר בערוץ 10 תחת השם "מה נהיה", וירד מהאוויר לאחר שש תוכניות בלבד. את הגרסה הישראלית הנחו אברי גלעד ויעל בן דב. איתן אבוט: "פורמט "הבועה" הוא דוגמה קלאסית כיצד רעיון מקומי לכאורה, שהישראלים מכורים לחדשות, מצליח לקבל ממד בינלאומי על ידי התאמתו לתופעה אוניברסלית, שבה העולם המודרני מחובר לאוטוסטרדת המידע דרך כל כלי אלקטרוני אפשרי".

תגיות