לינקדאין גייסה 53 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר
לרשת החברתית העסקית יש כ-20 מיליון משתמשים, ולדבריה היא מגייסת כמיליון משתמשים מדי חודש
לפני נתוני מאי 2008, ללינקדאין יש כ-20 מיליון משתמשים, ולדבריה היא מגייסת כמיליון משתמשים מדי חודש. לטענת החברה, המשתמש הממוצע שלה הוא בן 41, המרוויח כ-110,000 דולר מדי שנה – ועל כן היא מתמחרת את הפרסומות ברשת ב-75 דולר לאלף צופים במודעה, מחיר גבוה ביחס לחברות אחרות. מחיר לאלף צפיות במייספייס נע במרץ 2008 בין דולר וחצי לשני דולר, ובפייסבוק בין שני דולר לארבעה דולר בלבד. לפי ואליוואג, המחיר שדורשת לינקדאין דומה למחיר שדורשים מגזינים יוקרתיים כמו פורבס עבור פרסום באתרים שלהם.
הקרנות שהשקיעו בסבב האחרון הן ביין קפיטל, והמשקיעות הנוכחיות סקויה, גרייקפיטל ובסמר ונצ'רס. בגיוסים קודמים הושקעו בלינקדאין 27 מיליון דולר, כך שסך ההשקעות עומד על 80 מיליון דולר.
הרשת החברתית פייסבוק גייסה בעבר כ-500 מיליון דולר, ובאוקטובר 2007 רכשה מיקרוסופט 1.6% מפייסבוק תמורת 240 מיליון דולר, לפי שווי של 15 מיליארד דולר. ב-2005 נרכשה הרשת החברתית מייספייס על ידי רופרט מרדוק תמורת 580 מיליון דולר.
תגובה אחת לכתיבת תגובה