אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין השנה - השקת פרוייקט BETTER PLACE ומיתוג פסגות צילום: צביקה טישלר

קמפיין השנה - השקת פרוייקט BETTER PLACE ומיתוג פסגות

בתחרות השנתית של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, "האריה השואג", הוענק פרס מנכ"ל השנה למנכ"ל אל על, חיים רומנו, וכן הוענקה תעודת יקיר האיגוד לאיש יחסי הציבור משה דיין, מוותיקי הענף

11.07.2008, 11:10 | מיטל זדה

השקת פרוייקט BETTER PLACE, של משרד דבי תקשורת, ומיתוג "פסגות" כבית השקעות מוביל, שבוצע על ידי עמירם פליישר יחסי ציבור - הם הזוכים בתואר קמפיין השנה לשנת 2007, בתחרות השנתית של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, "האריה השואג".

במהלך האירוע, שהתקיים היום הוענקו 9 פרסים לקמפיינים, על-פי קטגוריות שונות. כמו כן הוענק פרס מנכ"ל השנה, למנכ"ל חברת אל על, חיים רומנו, על שימוש מושכל ביחסי ציבור ובתקשורת לקידום החברה, וכן הוענקה תעודת יקיר האיגוד לאיש יחסי הציבור משה דיין, מוותיקי ענף יחסי הציבור ומפעילי האיגוד.

בקטגוריית מלכ"רים וארגוני המגזר השלישי זכה קמפיין קידום שבוע בריאות הנפש לעמותת "אנוש", בביצוע משרד לימור אטד תקשורת. בקטגוריית טיפול במשבר/מאבק זכה קמפיין יחסי ציבור נגד חברות הגז הפיראטיות, בביצוע משרד לניאדו-גנאור. בקטגוריית מדיה ותקשורת זכה קמפיין רדיו רם 93.6 - רדיו ללא גבולות, בביצוע משרד גיתם פורטר נובלי.

בקטגוריית שיווק מוצר זכה קמפיין מיתוג פסגות כבית השקעות מוביל, בביצוע עמירם פליישר - יועצים לתקשורת. בקטגוריית בריאות ורפואה, זכה קמפיין יחסי הציבור לועידת ישראל לרפואה, בביצוע לשכת דוברת המרכז הרפואי הדסה. בקטגוריית איכות הסביבה, זכה קמפיין השקת BETTER PLACE בישראל, בביצוע משרד דבי תקשורת. בקטגוריית אירועים וכנסים מיוחדים, זכה קמפיין בחירת העץ והפרח של ישראל, בביצוע לשכת דוברת רשות הטבע והגנים.

בקטגוריית ממשל ושלטון מקומי זכה קמפיין יחסי הציבור לתאגיד המים והביוב מניב ראשון, בביצוע משרד איתן הרשקו. בקטגוריית גור אריה - לעבודות גמר של סטודנטים – זכו נועה אשכול, גל בלטמן ומירי אסולין, מהמכללה למינהל, עבור עבודת יחסי ציבור ל"תוכנית סביון".

סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור: "ההתמחות של העוסקים בענף מותאמת לרוח התקופה וקיימת שאיפה למצוינות בענף שבאה לידי ביטוי ברמת העבודות שהוגשו לתחרות. אנו עדים לעלייה ביוקרת ענף יחסי הציבור, כאשר עתונאים לא מעטים עוברים לעסוק בתחום, ומביאים איתם ידע והבנה למקצוע. יש לציין את האינטרנט שהפך לכלי מיידי לשימוש הדוברים ואנשי יחסי הציבור, שבו ניתן להעביר מידע שלא ניתן להתפרסם בעתונות הכתובה והמשודרת. זהו מהפך הפועל לטובת הלקוח ותועלתו".

תגיות