אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
10 משרדי פרסום ישתתפו במכרז הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט צילום: ראובן שוורץ

10 משרדי פרסום ישתתפו במכרז הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט

לשכת הפרסום הממשלתית ומשרד יורו ת"א בחרו שלא להשתתף במכרז. לעומתם, מקאן-אריקסון, גלר-נסיס, ראובני-פרידן ומשרדים נוספים יתמודדו על הטיפול בתקציב ווינר, העומד על 18 מיליון שקל ועל תקציב הטוטו, שהיקפו 12 מיליון שקל

19.08.2008, 12:41 | מיטל זדה
כעשרה משרדי פרסום ייגשו למכרז הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט, שכולל את שני מותגי המועצה ווינר וטוטו. המשרדים שישתתפו הם מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס, גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן, זרמון-גולדמן, פוגל ו-JWT . לשכת הפרסום הממשלתית ומשרד הפרסום יורו ת"א, שרכשו את טפסי המכרז, החליטו שלא להגיש את מועמדותם.

עד היום טופלו המותגים ביהושע TBWA - שטיפל בווינר, ובשלמור-אבנון-עמיחי - שטיפל במותג טוטו. מבין המשרדים המתמודדים במכרז החדש, מי שיזכה בניקוד הגבוה ביותר בשלב הסופי של המכרז, יקבל לידיו את הטיפול במותג ווינר, בהיקף של 18 מיליון שקל, כאשר המשרד השני בדירוג יקבל את מותג טוטו, בהיקף של 12 מיליון שקל.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", על מנת להבטיח שרק משרדים הנחשבים בינוניים או גדולים יגשו למכרז, קבעו במועצה תנאי סף להשתתפות שכללו: היקף פעילות פרסומית במשרד העומדת על 70 מיליון שקל בשנתיים האחרונות וכן טיפול בשני תקציבים של 10 מיליון שקל לפחות.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות