אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מה מתבשל: סושי להמונים צילום: shutterstock

מה מתבשל: סושי להמונים

רשת ג'פניקה מתרחקת ממדינת תל אביב, השפים שיעשו לכם היכרות עם רזי הבשר, שוקולטרייה שנייה לטרינידד ושיתופי פעולה של המסעדות עם רמי מרטן

20.08.2008, 09:10 | גלי וולוצקי

רשת הסושיות ג'פניקה פותחת שני סניפים חדשים בהשקעה של כ־800 אלף שקל בכל אחד. בשבוע שעבר נפתח הסניף בחיפה, ובו 95 מקומות ישיבה, ובקרוב ייפתח בהרצליה סניף הדגל של אזור השרון, שימנה 100 מקומות.

לרשת היו עד כה ארבעה סניפים בתל אביב וסניפים בירושלים וברעננה (כשרים). המנכ"ל אבי ליאני הסביר כי ההתרחבות נובעת מהרצון לענות על צורכי הפריפריה: “שמנו לב שלסניפים בתל אביב מגיעים הרבה צעירים מהפריפריה — ממקומות מרוחקים מאוד. לכן בחרנו לפתוח סניפים חדשים במקומות שבהם יש גם קהל צעיר וגם ביקוש למוצר איכותי המתומחר כך שיתאים לכל כיס".

סניף חיפה. שדרות הנשיא 122,

טל': 04-8386666.

בשר למתקדמים

כאילו לא שוררות בחוץ טמפרטורות אימתניות, השפים הישראלים החליטו שזה בדיוק הזמן לסדנאות בשר. שף אליעזר לויה ממסעדת פרסקו ברחובות יקיים אחת לחודש במסעדה שלו סדנת בשר, שבה ידגים פירוק, יישון וכבישת בשר, ייצור נקניקיות בעבודת יד והכנת מרינדות לבשרים. הסדנה תסתיים במשתה שבו יאכלו המשתתפים את הבשרים שהוכנו, לצד יין מיקב בוטיק. מחיר הסדנה 250 שקל למשתתף.

פרסקו. הרצל 23 רחובות,

טל': 08-9349788.

ואילו השף עמיר אילן ממסעדת הדסון ברמת החי"ל יקיים ב־7, 21 ו־28 בספטמבר סדנת בשר באוריינטציה אמריקאית. בסדנה יסביר אילן על תהליך היישון וילמד הבחנה בין סוגי הנתחים ואופיים, צורות ודרגות צלייה המתאימות לנתחים השונים והכנת מרינדות ורטבים. בין השאר ילמדו המשתתפים את רזי הקרפצ'ו המושלם, יצלו נתחי פריים ריב ופורטרהאוס ויכינו עוף סאטה תאילנדי, המבורגר ותוספות מתאימות כמו גרטן בטטה ופלפל צ'יפוטלה, סלט קולסלאו ויאטנמי ועוד. מחיר הסדנה 250 שקל למשתתף.

הדסון. הברזל 27, רמת החי"ל, תל אביב, טל': 03-6444733.

קולוניה של שוקולד

בוטיק שוקולד חדש נפתח השבוע בלובי של בניין קולוני (מנדרין) בתל אביב, טרינידד שמו — אח לסניף בן ה־3 של המותג ברחוב אבן גבירול. החנות החדשה תכלול גם בית קפה קטן, ויימכרו בה מוצרי השוקולד של החברה, הכוללים יותר מ־50 סוגי פרלינים בעבודת יד, למשל פרלין מריר בטעם צ'ילי חריף, פרלין גויאבה בציפוי שוקולד מריר, פרלין לימונצ'לו, פרלין במילוי פסיפלורה ואחרים, וכן מבחר גדול של טראפלס וחפיסות שוקולד מסוגים שונים. טרינידד שייכת לחברת שוקוטופ בבעלות אמציה ורותי בן אליעזר מחיפה, שלמדו את רזי המקצוע בחו"ל ואצל השף מיכה גינטר בארץ.

הלובי החדש של בניין קולוני, יוניצ'מן 21 תל אביב, טל': 077-7850822.

קוניאק עם כל דבר

החברה הסקוטית, יבואנית מותג הקוניאק רמי מרטן, מכריזה על שנת רמי מרטן ויוצרת שיתופי פעולה עם מסעדות שיגישו מנות אוכל שיותאמו לאכילה עם המשקה, שהוא עצמו יימכר במחיר מיוחד. מהשבוע מוגשת במסעדת בנג'מן סיגל בתל אביב מנת קינוח של פונדו שוקולד ספייסי בליווי בננה ברולה, פקאנים, פרוסות אפרסק וגבינת ברי לטבילה בפונדו, בליווי כוס רמי מרטן, במחיר 150 שקל.

בפאב האפרטמנט בתל אביב תוגש מנת רול קרפצ'ו סינטה עם בלסמי מיושן, קממבר צעירה, מחית פטריות כמהין ועלי קורט, בליווי צ'ייסר של רמי מרטן, במחיר 79 שקל. בשבועות הקרובים יתרחב שיתוף הפעולה גם למסעדות הרברט סמואל, הוטל מונטיפיורי, הבראסרי ועוד.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
גועל נפש
היום אני וחברתי לאכילה הזמנו כמה מנות של סושי מהמסעדה הידועה "גפניקה" אך הסושי היה מגעיל! ביקשנו 3 גינגר והביאו רק 1 היו שיערות לבנות בהזמנה שלנו וההזמנה הגיעה באיחור של חצי שעה כל הסושי מסריח והיה בצל בהזמנה. אני אלרגית לבצל ולא ביקשנו בצל בשום הזמנה אני ממליצה למנהל של הסניף להעיף את מכיני הסושי ולא זו לא פעם ראשונה שההזמנה מגעילה כל כך. לא ממליצה לכם לאכול שם!!!!
ארז  |  16.01.16
12.
שירות רדוד
אתמול היינו 6 חברים , הזמנו 2 קומבינציות ונודלס וכו'... לא רק שההזמנה הגיעה באיחור של יותר משעה וזיכוי שלא קיבלנו עליה למרות הוויכוח הארוך עם פקידה מהסניף , לאחר כל זה גם ההזמנה שקיבלנו הייתה שגויה ! והיום קנינו שם שוב פעם 2 ארוחות וקיבלנו סושי בלי דג (שלא כמו מה שהזמנו) כמובן קיבלנו על זה זיכוי כרגע... אבל אתם מפסידים מלא לקוחות... לא חבל?
בני , אשדוד  |  28.03.12
10.
שירות המשלוחים של ג'פניקה
כבר משיחת הטלפון של ההזמנה היה אפשר להבין שהשירות הולך להיות על הפנים מחכים חצי שנה שמישהו יענה אבל מילא ...נגיד לחץ... שואלת אם אני מגיע לקחת מהסניף (למרות שבניתוב שיחות לחצתי על הזמנת משלוחים לבית ) אמרתי שאני רוצה להזמין לבית המתנתי עוד 20 שניות עונה חן... כשהיא צוחקת עם חברות ושמה אותי עוד כמה שניות עד שהיא נרגעת בהמתנה.. אבל מה איכפת לי שיהיה לה בכיף ...נותן את ההזמנה כשבמשך רוב השיחה ובעיקר לקראת הסוף היא פשוט נשמעת שהיא מתה לרוץ לשירותים לשלשל והטון של החוסר סבלנות מלווה את כל השיחה, אחרי שאני אומר איזה רטבים אני רוצה כשאני מדגיש שניים חשובים ,לא שואלת משהו נוסף לוקחת תשלום תודה ומנתקת אחרי שעה מגיע המשלוח ללא הרטבים כאשר זהו המקרה השני שקורה לי איתם בכל מה שקשור לסושי אצלהם במסעדה הם מעולים אבל שירות המשלוחים פשוט מזוויעה התקשרתי אליהם ואחרי שעה הגיע שליח עם הרטבים עם פיצוי קטן
נועם , תל אביב  |  23.07.10
9.
די מאכזב בזמן האחרון - הסניף בנתניה
רמת הסניפים של ג'פניקה אינה אחידה, ופה יש צורך לבצע בקרה. אם ניקח את המקדונלד כדוגמה, רמת הסניפים מאוד מאוד דומה. הסניף ורמת השירות בסניפים משתנה בהתאם כנראה למנהל המקומי, וזה דבר שלא יכול להמשך. הזמנתי למשל בג'פניקה סניף נתניה משלוח - הסושי לא היו אחידים בעוביים, הדג - היה מקרוסקופי - והשירות לא היה אדיב... מאחר וזה לא משלוח ראשון, המסקנה שמשהו קרה. קחו זאת לתשומת לבכם. לנהל רשת מסעדות - יש צורך בבקרה !!!
לבנה , נתניה  |  11.03.10
לכל התגובות