אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה מתבשל: סושי להמונים

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
גועל נפש
היום אני וחברתי לאכילה הזמנו כמה מנות של סושי מהמסעדה הידועה "גפניקה" אך הסושי היה מגעיל! ביקשנו 3 גינגר והביאו רק 1 היו שיערות לבנות בהזמנה שלנו וההזמנה הגיעה באיחור של חצי שעה כל הסושי מסריח והיה בצל בהזמנה. אני אלרגית לבצל ולא ביקשנו בצל בשום הזמנה אני ממליצה למנהל של הסניף להעיף את מכיני הסושי ולא זו לא פעם ראשונה שההזמנה מגעילה כל כך. לא ממליצה לכם לאכול שם!!!!
ארז | 16.01.16
12.
שירות רדוד
אתמול היינו 6 חברים , הזמנו 2 קומבינציות ונודלס וכו'... לא רק שההזמנה הגיעה באיחור של יותר משעה וזיכוי שלא קיבלנו עליה למרות הוויכוח הארוך עם פקידה מהסניף , לאחר כל זה גם ההזמנה שקיבלנו הייתה שגויה ! והיום קנינו שם שוב פעם 2 ארוחות וקיבלנו סושי בלי דג (שלא כמו מה שהזמנו) כמובן קיבלנו על זה זיכוי כרגע... אבל אתם מפסידים מלא לקוחות... לא חבל?
בני | 28.03.12
10.
שירות המשלוחים של ג'פניקה
כבר משיחת הטלפון של ההזמנה היה אפשר להבין שהשירות הולך להיות על הפנים מחכים חצי שנה שמישהו יענה אבל מילא ...נגיד לחץ... שואלת אם אני מגיע לקחת מהסניף (למרות שבניתוב שיחות לחצתי על הזמנת משלוחים לבית ) אמרתי שאני רוצה להזמין לבית המתנתי עוד 20 שניות עונה חן... כשהיא צוחקת עם חברות ושמה אותי עוד כמה שניות עד שהיא נרגעת בהמתנה.. אבל מה איכפת לי שיהיה לה בכיף ...נותן את ההזמנה כשבמשך רוב השיחה ובעיקר לקראת הסוף היא פשוט נשמעת שהיא מתה לרוץ לשירותים לשלשל והטון של החוסר סבלנות מלווה את כל השיחה, אחרי שאני אומר איזה רטבים אני רוצה כשאני מדגיש שניים חשובים ,לא שואלת משהו נוסף לוקחת תשלום תודה ומנתקת אחרי שעה מגיע המשלוח ללא הרטבים כאשר זהו המקרה השני שקורה לי איתם בכל מה שקשור לסושי אצלהם במסעדה הם מעולים אבל שירות המשלוחים פשוט מזוויעה התקשרתי אליהם ואחרי שעה הגיע שליח עם הרטבים עם פיצוי קטן
נועם | 23.07.10
9.
די מאכזב בזמן האחרון - הסניף בנתניה
רמת הסניפים של ג'פניקה אינה אחידה, ופה יש צורך לבצע בקרה. אם ניקח את המקדונלד כדוגמה, רמת הסניפים מאוד מאוד דומה. הסניף ורמת השירות בסניפים משתנה בהתאם כנראה למנהל המקומי, וזה דבר שלא יכול להמשך. הזמנתי למשל בג'פניקה סניף נתניה משלוח - הסושי לא היו אחידים בעוביים, הדג - היה מקרוסקופי - והשירות לא היה אדיב... מאחר וזה לא משלוח ראשון, המסקנה שמשהו קרה. קחו זאת לתשומת לבכם. לנהל רשת מסעדות - יש צורך בבקרה !!!
לבנה | 11.03.10
6.
בדל סיגריה
בגעתיים פתחו סניף חדש של גפניקה ואני מזמינה שם די הרבה . אתמול יום שישי 23/10/2009 הזמנתח וב ארוחה שכללה קלמרי מטוגן אורז נודלס ועוגה. הכל היה בסדר עד שכאכלתי את הואורז הרגשתי משהו עם טעם מוזר בפה הוצאתי מהפה ומה ראיתי בדל של סיגריה באורז .כמובן שמאותו רגע הפסקתי לאכול התקשרתי להתלונן ענה לי בחור בשם יוסי שאמר שהוא מאוד מתנצל ולא יודע כיצד קרה הדבר ושאני קליינית שמזמינה הרבה והוא יבדוק את העניין ישלח מישהו לקחת את האורז עם הבדל סיגריה ויפצה אותי באורז ורול סושי . הסברתילו שאני לא מהתקשרתי בעבור פיצוי אלא משום שאני לא יזמין לעולם בגפניקה סניף גבעתיים אם הם לא שומרים על איכות וניקיון האוכל . אז רק לידיעתכם קוראים נכבדים עד לרגע זה אף אחד לא בא לקחת את האורז עם הבדל סיגריה .
סופי כהן | 24.10.09
5.
DINNER
שלום רב מנהל מסעדת גבניקה ירושלים שמי שבי שתרית אני גאר בתצרפת באתי לביקור קצר לברית הקדש היתי אצלכם אם אשתי הגעתי בסביבות השעה 8:30 כיבלה אותנו בחורה מתולתלת שיער שחור אם אני זוכר נכון שמה לילאך הי כיבלה אתנו בצורה לא מקצועית בכלל היתה עצבנית כנירה מלפני דיברה איתנו ממרחק הצביעה על השולחן אוקי העברנו את זה ישבנו בשלחן ליד החלון של המטבח םמה לנו את התםריט והלכה בלי להזביר כלום כי הברמן אמר לה גם ממרחק בלי להתחשב ששיש אנשים צעק (ברוך רוצה אותך)עזבה אותנו והלכה אני אתעצבנתי מואד ורציתי ללכת מיד אבל אשתי לחצה עלי להשאיר נכנעתי לרוצונהשל אשתיונישארתי אחרי 10 דקות של רעש ולחצ של המלצרים והברמן(הצעקן)ניגשה מלצרית בשם מורן לא הציגה את עצמה ולא ורכה אותנו כלום כן מה תרצו
CHETRIT,MR.AND MRS. | 11.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת