אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל רבוע כחול על הרשת החדשה של שופרסל: אין בשורה ב"יש"

מנכ"ל רבוע כחול על הרשת החדשה של שופרסל: אין בשורה ב"יש"

"לאחר שבחנתי את הרשת החדשה של שופרסל אני יכול לומר שאין שום בשורה. שפע שוק עדיין נותנת את הסל הטוב והזול ביותר בכל הארץ במיוחד בעדה החרדית", אמר זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול

20.08.2008, 11:13 | מיטל זדה וגלי ברגר

לאחר שברשת שפע שוק יצאו בקמפיין פרסום שהקדים את ההשקה של הרשת המתחרה "יש", ממשיכה עתה שפע שוק לנכס לעצמה את המילה "יש" בקמפיין חדש, שימשיך את הקו של הקמפיין הקודם.

היום (ג') עלתה הרשת בשלטי חוצות ובמודעות בעיתונים בקונספט: "יש בסיטונאות", כאשר מאמץ שיווקי נוסף יופנה עתה גם לנקודות המכירה. ל"כלכליסט" נודע, כי הרשת תשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין החדש וכי אין מדובר במהלך הפרסומי האחרון של רבוע כחול לשפע שוק.

"לאחר שבחנתי את הרשת החדשה של שופרסל אני יכול לומר שאין שום בשורה. שפע שוק עדיין נותנת את הסל הטוב והזול ביותר בכל הארץ במיוחד בעדה החרדית", אמר זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול.

שלט הפרסומת החדש של שפע שוק שלט הפרסומת החדש של שפע שוק שלט הפרסומת החדש של שפע שוק

אחת הדרכים שרשתות משתמשות למשיכת צרכנים, היא מכירת מוצרים במחירי הפסד. במקרים כאלה, על מנת למנוע מצב בו בעלי מכולות ומינימרקטים יקנו בזול ברשתות וימכרו אחר כך בחנויות שלהם, נתלה השלט "מכירה לבודדים" או הגבלות שונות.

ההחלטה לבחור בסלוגן "יש בסיטונאות" מהווה צעד חריג של רשתות הקמעונאות בישראל. וורמברנד יוצא כאן באסטרטגיה שונה שדווקא קוראת לסיטונאים לבוא. לשאלה האם הדבר לא יפגע ברווח של החברה, אמר וורמברנד, כי "אנחנו מכירים את השוק ועושים הכל כדי להרוויח תוך כדי שמירה על הבטחה לצרכן".

הערכות: המלחמה הפרסומית בין הרשתות תימשך

ההתגוששות בין הקבוצות החלה, לאחר ששופרסל השיקה את תת הרשת החדשה שפונה למשפחות ברוכות ילדים, חרדים וערבים, ומחליפה את זול פה ואלף, המתחרה ישירות בשפע שוק. בשפע שוק, שלא התכוונו לוותר בקלות על מיצובם כרשת זולה, החליטו לצאת בקמפיין פרסומי של מאות שלטים, באמצעות שטרית מדיה גרופ. חלקם עלו בסמיכות גדולה לאלו של הרשת החדשה. המטרה הייתה ברורה - לא להפקיר את הרחוב לרשת המתחרה.

בענף הפרסום מעריכים, כי המלחמה הפרסומית שנפתחה בין שתי הקבוצות עם השקת "יש" של שופרסל, תמשיך לפחות בשבועיים הקרובים ולא מן הנמנע כי היא תתחדש שוב לקראת ראש השנה.

רות שטרית, בעלי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, אמרה בתגובה ל"כלכליסט": "קיבלנו על עצמנו אתגר עצום להוביל את קמפיין הפרסום של שפע שוק בזירת מציאות עסקית חסרת תקדים".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות