אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיקרוסופט גייסה את סיינפלד לקמפיין לשינוי תדמית החברה צילום: בלומברג

מיקרוסופט גייסה את סיינפלד לקמפיין לשינוי תדמית החברה

לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", סיינפלד ישתתף בקמפיין לשינוי תדמיתה של ענקית התוכנה, ויקבל 10 מיליון דולר תמורת השתתפותו

21.08.2008, 12:22 | סוכנויות הידיעות
ג'רי סיינפלד יהפוך לאחד מסלבריטאי המפתח במסע הפרסום החדש של מיקרוסופט שנועד לשנות את תדמית החברה. מיקרוסופט תשקיע בקמפיין החדש 300 מיליון דולר. על כך דיווח היום (ה') העיתון "וול סטריט ג'ורנל.

מהדיווח, שמתבסס על מקורות המקורבים לעניין, סיינפלד יופיע במודעות פרסום עם יו"ר מיקרוסופט ביל גייטס, ויקבל כ-10 מיליון דולר תמורת השתתפותו.

ניסיונה של מיקרוסופט לשנות את תדמיתה מגיע לנוכח מסע הפרסום של אפל – "Mac vs. PC", שמציג חנון PC לצד אדם אופנתי ועדכני שמשתמש במקינטוש.

לפי ה"ג'ורנל", מיקרוסופט צפויה להשיק את הקמפיין החדש ב-4 בספטמבר, ולהשתמש בגרסה כלשהי של הסיסמה "חלונות, לא קירות". עוד נמסר שמיקרוסופט שקלה מגוון של מפורסמים, בהם הקומיקאים וויל פארל וכריס רוק.

ממיקרוסופט לא נמסרה תגובה על הדיווח.

תגיות