אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניסאן קשקאי בגרסת המרכב הארוכה עושה עלייה

ניסאן קשקאי בגרסת המרכב הארוכה עושה עלייה

הרכב החדש יצויד בהנעה כפולה לכל הגלגלים ובמנוע בנפח שני ליטרים שמפיק 140 כוחות סוס. מחירו של קשקאי בגרסת המרכב הארוכה נקבע על 178 אלף שקל

28.08.2008, 09:22 | ליאור גוטמן

קבוצת קרסו, יבואנית רנו ניסאן, מרחיבה את מגוון רכבי הכביש שטח שמשווקים על ידה בישראל: בעוד מספר חודשים יגיע לארץ הקודש ניסאן קשקאי בגרסת המרכב הארוכה שמציעה שבעה מקומות ישיבה. קשקאי, שנקרא כך על שם שבט נוודים עתיק, יצויד בהנעה כפולה לכל הגלגלים ובמנוע בנפח שני ליטרים שמפיק 140 כוחות סוס אליו ישודך גיר אוטומטי רציף בעל שישה יחסי העברה.

מקרסו נמסר שבשלב זה לא מתוכנן שיווקה של גרסה המצוידת במנוע דיזל. מחירו של קשקאי בגרסת המרכב הארוכה נקבע על 178 אלף שקל.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
ניסאן- אוטו מצוין
ראשית יש להצר על מעמדן של מכוניות ניסאן בישראל. ניסאן הינה אחת מענקיות הרכב היפניות הזוכה להערכה רבה בעולם ומוזכרת בנשימה אחת עם טויוטה והונדה.בשווקים רבים היא מובילה בנושא העיצוב ובעלת קשת רחבה של מכוניות מעניינות ושפע דגמים מרתקים. אני חושב שהאינפלציה במעמדה והסיפור העצוב של סחירות מכוניות ניסאן נעוץ ביבואן המקומי שלאורך שנים " השכיל" להביא דגמים לא מתאימים, לתמחר אותם גבוה מידי ( ניסאן מוראנו - 450,000 ש"ח- בדיחה- רכב שעולה בארה"ב 25,000 $ ולא היה צריך לעלות בארץ יותר מ- 50,000 $)-קרסו כרגיל מעדיף למכור רנו ובמאזדה עושים לו בי"ס. גם לקרוא לקשקאי רכב שטח זו בדיחה- במקרה הטוב הוא יהיה עביר כמו אימפרזה B3 AWD .
אריק , ת"א  |  01.09.08
6.
שמעו בדיחה אפרופו רכבים.
בבוקר אחד קרתה תאונת דרכים באמצע כביש מהיר, הרבה מכוניות שעברו במקום נעצרו להסתכל והרבה אנשים שהיו שם יצאו מהמכוניות והקיפו את זירת האירוע, עיתונאי שהגיע למקום, לא הצליח להתקרב למכונית בגלל הצפיפות, חשב וחשב ובסוף עלה לו רעיון, הוא נכנס לפאניקה התחיל לדחוף את האנשים ולצעוק כמו משוגע : תנו לי לעבור, תנו לי לעבור אני הבן של הקורבן ! אני הבן של הקורבן !!! הקהל מיד פינה דרך לעיתונאי, הגיע העיתונאי לזירת התאונה וראה שהקורבן הוא חמור !!!
יהודה , חיפה  |  30.08.08
5.
ומה עם הסקייליין החדשה? מה איתה?
אנא הפעילו לחץ על קארלוס גוסן, נשיא רנו-ניסאן העולמית, על מנת שנראה את היצירה המוטורית הזו על כבישינו. מאז שסמל"ת הפסיקו את יבוא הפיאט קופה 20V טורבו האלמותית לא נראתה שירה מוטורית כזו בכבישי הצפון. אז תתקשרו לקארלוס גוסן ותבקשו אישית שילחץ מהצד שלו על קרסו. אם הוא לא במשרד בצרפת, תנסו בטוקיו. הוא בטח מבין קצת אנגלית עילגת אז אפשר להאריך בדברים. נ.ב. אל תזכירו את המלחמה וכאלה, כי הוא לבנוני.
אברהם LPT  |  30.08.08
לכל התגובות