אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיסמה שטבע מתמודד מ"האח הגדול" מככבת בפרסומת למטבחים צילום: אלדד רפאלי

סיסמה שטבע מתמודד מ"האח הגדול" מככבת בפרסומת למטבחים

רשת מטבחי זיו & Effeti, שעיצבה את המטבח בוילה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", תעלה בקמפיין תחת הסיסמה "הדורבן שמגיע בזמן"

07.09.2008, 16:14 | מיטל זדה

רשת מטבחי זיו & Effeti, שעיצבה את המטבח בוילה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", תעלה בקמפיין פרסום תחת הסיסמה "הדורבן שמגיע בזמן". הסיסמה נהגתה לראשונה על ידי אחד ממשתתפי התוכנית.

בתחילה, התכוונו בחברת המטבחים לעלות עם לוגו של "האח הגדול" בקמפיין עיתונות ושילוט, אך על פי הסכם החסות בין קשת, זכיינית ערוץ 2 ורשת המטבחים, השימוש בלוגו יכול לעלות רק בעיתונות ולא בשלטי חוצות. כתוצאה מכך, שינו ברשת המטבחים את הסלוגן ולא ישתמשו בלוגו.

קמפיין שילוט החוצות והעיתונות, שיעלה באמצעות משרד הפרסום ברלזון רן לוי, ימשך כ-3 חודשים עד תום התוכנית, בהיקף של 2 מיליון שקל.

מקשת נמסר: "בבית האח הגדול הותקן מטבח לנוחות המשתמשים. לגבי קמפיין הפרסום, ההבנות לגבי אופן השימוש בלוגו ובשם התוכנית הן ברורות בין קשת לבין מטבחי זיו".

תגיות