אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנהלי שיווק: ההאטה עוד לא מורגשת בחנויות

בכנס שערך איגוד השיווק הישראלי לציון חצי שנה להשקת העיתון "כלכליסט", אמרו מנהלי שיווק כי ההאטה בפעילות במשק לא מורגשת עדיין במכירות של מוצרי צריכה, וכי הם דווקא צופים עלייה משמעותית במכירות לקראת החגים

15.09.2008, 09:04 | כתב כלכליסט

מנכ"לים ומנהלי שיווק של יצרניות מוצרי צריכה אומרים כי ההאטה בפעילות במשק עדיין לא מורגשת בהאטה משמעותית במכירות בחנויות. לדבריהם, גם אם מורגשת פה ושם ירידה במכירות היא מוסברת בהאטה הטבעית שמתרחשת כל שנה, בימים שקודמים לבהלת הקניות לחג, והם מצפים כי כבר השבוע תורגש עלייה משמעותית במכירות לקראת החגים.

 

עשרות אנשי שיווק בכירים מחברות מובילות בישראל השתתפו בכינוס שערך איגוד השיווק הישראלי לכבודו של העיתון "כלכליסט", במלאת חצי שנה להשקת העיתון.

בכנס, שנערך בבניין הבורסה לניירות ערך באחד העם, התארחו מו"ל כלכליסט, יואל אסתרון, העורכת גלית חמי והמנכ"ל סטיב שומכר. מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, בירכה על הצטרפות "כלכליסט" לנוף העיתונות הישראלי.

בדיון, שעסק במצבה של העיתונות הכלכלית בעולם ובישראל הובאו נתונים על צמיחת העיתונות הכלכלית. המסקנה החד-משמעית של המתדיינים ברב שיח היתה שהשמועות על מותה של העיתונות היו מוקדמות. משתתפי הכנס התייחסו כמובן גם למצבו של שוק הפרסום בתוך המשבר הכלכלי העולמי.

תגיות