אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באמצע הקמפיין: שופרסל העבירה את קמפיין הרדיו שלה משפ"א לשפ"מ צילום: אלעד גרשגורן

באמצע הקמפיין: שופרסל העבירה את קמפיין הרדיו שלה משפ"א לשפ"מ

הרשת החליטה להעביר באופן מיידי את התשדיר לתחנות של קול ישראל בשל טעויות שעשו בתחנות הרדיו האזורי בשיבוצי התשדירים. בקול ישראל יהנו מתקציב הקמפיין עד ה-22 בספטמבר

17.09.2008, 12:42 | מיטל זדה

בעקבות טעות בשיבוץ התשדיר, החליטה רשת שופרסל להעביר את קמפיין הרדיו שלה מהרדיו האזורי לקול ישראל, כך נודע ל"כלכליסט".

שופרסל העלתה בשבוע שעבר קמפיין רדיו כחלק מההיערכות לקראת חג, בהיקף מוערך של כ-250 אלף שקל (ברדיו בלבד). תשדירי הרדיו עבור שופרסל דיל, היו מיועדים לעלות רק בתחנות הרדיו האזורי (שפ"א), עם זאת אתמול (ג') החליטו בשופרסל להעביר באופן מיידי את התשדיר לתחנות הרדיו של קול ישראל (שפ"מ) זאת לאחר טעויות שקרו בשפ"א בשיבוצי התשדירים. שופרסל ייעדה מספר תשדירים שישודרו בימים ספציפיים עפ"י מהות התשדיר, אך בפועל זה לא קרה.

הקמפיין לא היה אמור לעלות בתחנות של קול ישראל, עם זאת עתה יהנו בתחנות אלה מתקציב הקמפיין שאמור להמשך עד ה-22 בספטמבר.

משופרסל נמסר בתגובה: "אכן שופרסל העבירה את קמפיין הרדיו שלה מתחנות שפ"א לתחנות שפ"מ".

בשפ"א סרבו להגיב לידיעה.

תגיות