אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פלאפון מפצלת את הפרסום במגזר הערבי: אפאק יצטרף לאלבוסתנאי צילום: אוראל כהן

פלאפון מפצלת את הפרסום במגזר הערבי: אפאק יצטרף לאלבוסתנאי

ל"כלכליסט" נודע כי במכרז שערכה החברה גבר אפאק על משרד טריו מקבוצת אדלר־חומסקי

24.09.2008, 09:10 | מיטל זדה

לאחר עשר שנים פלאפון מפצלת גם את תקציב הפרסום במגזר הערבי. ל"כלכליסט" נודע כי חברת הסלולר החליטה לצרף את משרד הפרסום אפאק, מקבוצת אפיקים, למערך הפרסומי שלה במגזר הערבי.

אפאק יצטרף למשרד הפרסום אלבוסתנאי (לשעבר פובליסיס סקטורס), שבבעלות מוסא חסדייה, לאחר שבשבועות האחרונים ערכה החברה מכרז על התקציב, שבו השתתף גם המשרד המגזרי טריו מקבוצת אדלר־חומסקי. תקציב הפרסום של פלאפון במגזר הערבי הוא התקציב הגדול ביותר בקרב שלושת המגזרים הערבי, החרדי והרוסי, ולפי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב־2007 הוא עמד על 1.3 מיליון דולר.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אישר את הידיעה והוסיף: "כפי שבמגזר הכללי מתחלק תקציב הפרסום בין שני משרדים, (באומן בר ריבנאי ואדלר־חומסקי - מ"ז), כך גם במגזר הערבי יחולק תקציב הפרסום בין שני משרדים. מוסא חסדייה, מבעלי אל בוסתנאי, ימשיך לנהל את תקציב קידום המכירות ויחסי הציבור במגזר הערבי, לצד פרויקטים נוספים בפרסום".

חשוב לציין כי המשרד המגזרי אפיקים מטפל גם בתקציב הפרסום של החברה במגזר החרדי, ואילו במגזר הרוסי מטפל טריו.

לקראת השקת הרשת החדשה של פלאפון בתחילת 2009, החברה עתידה להגדיל את היקפי הפרסום שלה. לפי הערכות, גם ההשקעה הפרסומית בשלושת המגזרים תגדל, ובראשם המגזר הערבי.

תגיות