אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: סמנכ"ל הקריאטיב בשלמור-אבנון-עמיחי פורש צילום: אוראל כהן

פרסום ראשון: סמנכ"ל הקריאטיב בשלמור-אבנון-עמיחי פורש

אחרי 13 שנה במשרד הפרסום הודיע יורם לוי על פרישתו. רמי שלמור: "יורם הוא מבוני היסודות הקריאטיבים של המשרד, וחלק מיוצרי התרבות הארגונית והערכית של החברה שלנו"

28.09.2008, 14:17 | מיטל זדה

אחרי 13 שנה בשלמור-אבנון-עמיחי, הודיע היום סמנכ"ל הקריאטיב, יורם לוי, על פרישתו. לוי היה אחראי על המהלכים הגדולים של המשרד, ביניהם השקת המותג orange בישראל, המיתוג המחודש של שוקולד פרה, ביטוח ישיר, קפה טורקי עלית, הפרסום ברדיו עובד, קטשופ היינץ, המכרז של הטוטו, ועוד. 

לוי בוחן בימים אלה הצעות שונות, אך סרב להרחיב עליהם.

לוי מסר בתגובה: "לאחר 13 שנה מרתקות ונפלאות בשלמור אבנון עמיחי בהן הייתי שותף למהלכי הפרסום הגדולים בישראל ולהישגים קריאטיבים בינלאומיים רבים, הגיע זמן לשינוי. ושינויים עושים בשיא. אני מודה לשותפים בשלמור אבנון עמיחי על שנים מצוינות ומאחל להם הצלחות גדולות גם אחרי".

רמי שלמור: "יורם הוא מבוני היסודות הקריאטיבים של המשרד, וחלק מיוצרי התרבות הארגונית והערכית של החברה שלנו. אנשים כמו יורם הם נכס יקר לכל חברה, וצר לנו מאד על הפרידה".

גדעון עמיחי הוסיף: "אי אפשר לספור את הכמות המדהימה של רגעי האושר המשותפים ואת ההישגים הנפלאים במשך שנים ארוכות".

תגיות