צילום מסך: youtube.com
סרטים באורך מלא של MGM מגיעים ליוטיוב
יוטיוב צפויה להודיע על שיתוף פעולה עם אולפני MGM, ומספר סרטים באורך מלא וכן פרקים מסדרות טלוויזיה יועלו ליוטיוב בעתיד הקרוב
10.11.2008, 13:24 | יוסי גורביץ
יוטיוב ואולפני MGM צפויים להודיע היום (ב') על תחילתו של שיתוף פעולה ביניהם, במסגרתו יוצגו ביוטיוב מספר סרטים של MGM וכן פרקים מסדרות שהפיקה. כך מדווח הניו יורק טיימס.
המבחר הראשוני של תוכן מתוצרת MGM שיועלה ליוטיוב יהיה מוגבל, ויושם בו דגש על סרטי וקליפי פעולה; הוא יכלול קלאסיקות כגון "שבעת המופלאים" ופרקים מהסדרה בת העשור "גלדיאטורים אמריקניים". יתכן כי המבחר יורחב בהמשך. התוכן של MGM ילווה בפרסומות.
השיקה יוטיוב ערוץ
"חדר הקרנות", המקרין סרטים באיכות שידור גבוהה יותר.
יוטיוב מתקשה עד כה להציג רווחים, למרות מספר הכניסות הגדול. בחודש ספטמבר ביקרו באתר 81 מיליון גולשים, אך המפרסמים לא ממהרים לבוא, וגוגל מתקשה לתרגם את מספר הצופים הרב להכנסות. לאחרונה מנסה יוטיוב להתקרב להוליווד, בנסיון למשוך תוכן שיביא איתו גם פרסומות. במהלך אוקטובר, במקביל, פיתחה יוטיוב מערכת חדשה – VideoID – המאפשרת לחברות תוכן לזהות תוכן שלהן שהועלה ליוטיוב ללא אישור, ולהסירו או להציב בו פרסומות. כחלק מההסכם עם MGM, תתחיל האחרונה לחפש ברחבי יוטיוב אחר תוכן בלתי מורשה באמצעות VideoID, והיא צפויה להסיר סרטונים רבים שלה – מסדרות ג'יימס בונד ורוקי, למשל – מהאתר. מערכת דומה הושקה במייספייס, והיא תציב פרסומות בסרטונים של MTV שהועלו לאתר הרשת החברתית.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה