עובדי ההיי טק משהים הזמנות של טויוטה קורולה
העובדים דרשו את עיכוב מסירת המכוניות עד להגעתו של דגם חדש. הדגם המשווק כיום בארץ הוא בעל תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית, העלולה לגרום טלטלות בעת העברת הילוכים
ההמתנה לטויוטה קורולה אוטומטית גורמת ללקוחות להשהות הזמנות. ל"כלכליסט" נודע מפי קציני רכב כי עובדי חברות היי טק, שהיו אמורים לקבל טויוטה קורולה חדשה, דרשו מקציני הרכב לעכב את מסירת המכוניות עד להגעת דגם חדש.
טויוטה קורולה המשווקת כיום בישראל מצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית. מדובר בתיבה ידנית בעלת מצמד שמצוידת במנגנון שמבצע את החלפות ההילוכים והלחיצה על המצמד עבור הנהג. היתרון של תיבות הילוכים אלה הוא צריכת דלק דומה לזו של מכונית ידנית. החיסרון הוא אופי פעולה בלתי מהוקצע שעלול להתבטא בטלטלות בעת העברת הילוכים בידי נהג לא מנוסה.
על פי בכירים בענף הליסינג, קורולה אוטומטית "אמיתית" צפויה להגיע לישראל בפברואר הקרוב. בשלב זה טרם הובהר האם בקורולה האוטומטית תותקן מערכת בקרת יציבות אלקטרונית. חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, סרבו להגיב לידיעה.
על פי מחירון הרכב של לוי יצחק, טויוטה קורולה רובוטית מאבדת בשנה כ15% ממחיר המחירון, אולם בהתבסס על ניסיון העבר לא מן הנמנע שהדגם הרובוטי יסבול מירידת ערך עקב חוסר ביקוש. מתחילת השנה ועד סוף אוקטובר נרכשו בארץ 11,123 קורולות רובוטיות, הן ללקוחות פרטיים והן לציי רכב.
23 תגובות לכתיבת תגובה