23. כמה עצות מועילות לעלי קורולה רובוטית ראשית עליכם להבין שזהו "רכב ידני" עם בקרה חשמלית על הקלאצ', מעבר הילוכים חלק כמו ברכב אוטומטי רגיל לא יהיה כאן. אבל, יש הרבה מה לעשות ואפשר להמנע כמעט לגמרי מרוב "הבעיות" שנתקלים בהן, זה דורש מעט הסתגלות, תרגול והבנה. 1. לא כדאי לנהוג במצב E, הרכב מתנהג כמו עגלה. למי שרוצה מצב אוטומטי, שיעבור למצב Es מייד עם תחילת הנסיעה (כל התנעה מחדש). 2. כשנוהגים במצב E או Es, אל תתנו לרכב להחליט על העלאת הילוך, תמשכו עם הגז ותרפו מעט לפני שמרגישים שההילוך עומד לעלות. זה יגרום לרכב להעלות הילוך, כמעט בלי הטילטול המעצבן שכולם מתלוננים עליו. במהירויות גבוהות אין צורך בטריק הזה. 3. כשגולשים לעצירה, אל תתנו לרכב להוריד לקראת העצירה המלאה את ההילוכים מהר, תורידו לשלישי ואח"כ שני תוך כדי גלישה לעצירה, זה גם מאריך את חיי הבלמים וגם מחליק את העצירה. 4. עדיף לנהוג במצב ידני M כמו באוטו ידני, לאלה שזוכרים מה זה, תגלו מחדש את חווית הנהיגה. כאשר עולים הילוך מומלץ להוריד את הרגל מהגז לפרק זמן קצר (כמו בידני), זה מונע את הטילטול. 5. זינוק בעלייה - נקודה כואבת, בעליות בינוניות +, בכדי למנוע את ההדרדרות המפחידה אחורה עד שהקלאטצ' תופס יש לעזוב את דוושת הבלם ומייד ללחוץ שוב ואז רק לעבור לדוושת הגז. כשמתרגלים לזה ניתן לזנק כמעט בכל עליה ללא בלם היד. בהצלחה! אנונימי | 23.08.09 (ל"ת)
22. הטויוטה הרובוטית דווקא מצוינת הדגם הרובוטי ממש מצוין אחרי שמתרגלים. דגם 2009 שיפרו את התוכנה. צריכת הדלק ממש נמוכה - 15 ק"מ לליטר , מדוד. הגיר הרובוטי נותן הרבה כח למנוע. הנסיעה מאוד כיפית. יאיר | 27.04.09 (ל"ת)
20. אז כל עובדי הליסיינג סתם חיכיתם - הקורולה האוטומטית בקבוצה 3 ולא קבוצה 2 האוטומטית החדשה עם הגיר המיושן של 4 הילוכים בלבד בלי טיפטרוניקס, כנראה הגיר הישן של הקורולות הישנות יעלה בסביבות 126000 שקל. אז כל אלו שחיכו - נגמר. פרטי | 19.01.09 (ל"ת)
19. ל-18, אתה רציני? כנראה שהגירים הרובוטיים האחרים כן מוצלחים, לפחות יותר מזה שמותקן בטויוטה. אז יש מינוס אחד בטויוטה, למה אתה לוקח את זה כל כך קשה? ישראל | 20.11.08 (ל"ת)
18. רק העיתונות "מייצרת" עיניין מהגיר הרובוטי הרי גיר כזה קיים הרבה שנים לפני הקרולה, ואף אחד לא עשה מזה עיניין. תגידו לי מתי שמעתם בעל C4 פיקאסו מתלונן על הגיר? אין כאלה, וזה גם רובוטי, וגם, כשאשתי נוהגת עם גיר ידני יש הרבה יותר "טילטולים" מאשר בקורולה... :-) חוץ מזה, למה חייבים אוטומטי??????????????????????? תלמדו לנהוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | 18.11.08 (ל"ת)
14. מתארגת קבוצת בעלי קורולה/אוריס עם גיר רובוטי-הגשת תביעה יצוגית הוקמה קבוצה בתוך גוגל לארגון כל בעלי בקורולה רובוטי 08 בישראל. http://groups.google.com/group/gear-mmt08 המייל הוא : gear.mmt08@gmail.com ניתן להשאיר פרטים במייל או בפורום של הקבוצה. בגישה ישירה או בחיפוש ממסך קבוצות גוגל. מגיעים לפי מילת חיפוש בגוגל/קבוצות "טויוטה" "קורולה" . אנו מחפשים עןרך דין שיטפל בתביעה יצוגית עדיף בעל קורולה רובוטי. קורולה/אוריס 08 | 17.11.08 (ל"ת)
13. הרכב הכי טוב בקב' 2 מהירה, נוחה, מרווחת, יציבה מאוד, ורכה כמו מרגרינה. אני מאמין שהיציבות והמהירות יפגעו בדגם הלא רובוטי! כי ההילוכים נותנים אחיזה. ובכלל איזה מפונקים אנשים נהיו... מה אף פעם לא היה לכם גיר רגיל? כולם פה סבתות עשו רישיון רק על אוטומט? גם אני רובוטי | 17.11.08 (ל"ת)
11. 9 צודק. אם אני הייתי לוקח ליסינג הייתי הולך על סיטרואן C4. ועל הפופו שלי האמינות וירידת הערך. | 17.11.08 (ל"ת)
10. ישראלים!!!!!!!!! יש לי רובוטי וטוב לי עם צריכת הדלק, שאני בכלל לא משלם מכיסי. יש לי רובוטי והטילטולים טובים לי לגב. יש לי רובוטי וההידרדרות בעליה מעשירה את חיי כי זה מרתק לדעת אם אפגע במכונית או בפח אשפה. חלאס. תפסיקו להיות כל כך ישראלים ותבינו שקניתם לא טוב. היבואן לא סתם מחליף אותה. הרובוט | 17.11.08 (ל"ת)
9. למה לקחת טויטה בליסינג? הרי נושא האמינות לא ממש חשוב, ובהשווה לרכבים אחרים בקבוצה 2 זה רכב מגעיל למדי ויותר יקר. מזדה 3 יותר ספורטיבית, C4 ומגאן הרבה יותר נוחות. הכל עניין של סטאטוס, כנראה - אם יש לי קורולה סימן שאני בכיר יותר ממי שיש לי מזדה. יפתח | 17.11.08 (ל"ת)
8. אין מה לעשות בעיקרון הקורולה שלי מעצבנת קצת, ולפעמים אני מצטער שלא בחרתי מאזדה אבל החיסכון בדלק = פחות הוצאות לחברה שלי וגם פחות כסף לערבים, אז נראה לי ששווה לסבול קצת alex | 16.11.08 (ל"ת)
7. סעו באוטובוס כדאי להתחיל להתרגל - מי יודע אם כשתגיע הקורולה האוטומטית בכלל תהיה עבודה... יואל | 17.11.08 (ל"ת)
6. הם לא מבינים כלום חוץ מהייטק ? הם כנראה מאד מוגבלים, לא יודעים לנהוג לא יודעים לקנות רכב לבד וגם לאכול לבד קשה להם אז נותנים להם קופונים וגם תגים שלא יאבדו את הדרך חזרה למשרד. משהו כמו ילדים מפונקים וחסרי חוליות. מזל שבעבודה שלהם הם קצת מבינים. אם הייתי שכמותם הייתי מתבייש ! פיבי | 17.11.08 (ל"ת)
5. קורולה אוטומטית היא רק במנוע 1800 - מה אתה חוגגים-בחיים לא תהיה בקבוצה 2 גם הונדה סיביק 1800 היא לא בקבוצה 2 - אז מה כל ההילולה שלכם - אנשי ההיטק שלוקחים רק רכב ליסיהג מקבוצה 2 שבו כל המאזדות גם בלי בקרה יציבות ובלי 6 כריות אוויר. למה אתם מחכים בדיוק??? אז אתם מחכים למכונית 1800 אוטומטית ואפילו רצים 6 כאיות אוויר ובקרת יציבות ומכונית כזאת אתה חולמים שתהיה בקבוצה 2 שהסכום המקסימלי הוא 107000 שקל בינואר 2009 שאותו קונות חברות בליסינג ב24 אחוז הנחה !!!!! יש לי רובוטי ואני נהנה | 16.11.08 (ל"ת)
4. בשלב זה טרם הובהר האם בקורולה האוטומטית תותקן מערכת בקרת יציבות אלקטרונית " בשלב זה טרם הובהר האם בקורולה האוטומטית תותקן מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ...". רק בישראל ישראלי יזמין רכב בסכום אסטרונומי מבלי לדעת על מה הוא משלם.. אני מתפלץ. זה מטורף! -בא לי לבכות. הישראלי לא מבין שיש לו זכויות, והוא חייב(!) לדרוש את כל הפרטים הכי קטנים על רכושו. אוי ווי. משה | 16.11.08 (ל"ת)
עובדי ההיי טק משהים הזמנות של טויוטה קורולה
23 תגובות לכתיבת תגובה