אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארנון טיברג ישמש כיו"ר משותף של סמל"ת צילום: אורן אגמון

ארנון טיברג ישמש כיו"ר משותף של סמל"ת

טיברג משמש גם כדירקטור בחברת הטקסטיל נילית שנמצאת, בדומה לסמל"ת, בבעלות מיכאל לוי. היום כבר הספיק להודיע על ביטול שיתוף הפעולה עם אחת מיבואניות הרכב - ככל הנראה, חברת מאיר

18.11.2008, 17:06 | תומר הדר

ארנון טיברג, שכיהן בעבר כמנכ"ל סוכנות מכוניות לים התיכון, מצטרף מחדש לחברה כחבר מועצת המנהלים ובתפקיד יו"ר משותף. טיברג משמש כדירקטור גם בחברת הטקסטיל נילית, שנמצאת, בדומה לסמל"ת, בבעלות איש העסקים מיכאל לוי.

הכרזתו הראשונה של טיברג בתפקידו החדש היתה על ביטול שיתוף הפעולה המתוכנן עם יבואנית רכב אחרת. על פי שמועות שנפוצו בענף, יבואנית זו הייתה אמורה להיות, ככל הנראה, חברת מאיר, יבואנית הונדה וולבו.

כיום, סוכנות מכוניות לים התיכון, שמייבאת את מכוניות פיאט ואלפא רומיאו, מדורגת במקום ה13 ברשימת יבואני הרכב בישראל. מתחילת השנה ועד סוף אוקטובר מסרה החברה 1,364 מכוניות נוסעים ומסחריות קלות.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
בואו אסביר לכם איך עובדים בסמל"ת
בכל פעם שמדווחים להם שפיאט או אלפא או לנצ'יה מוציאים דגם חדש או משפרים דגם קיים, הם מתכנסים בחשאיות כדי להמציא את התירוץ למה הם לא מביאים את האוטו הזה לארץ. עד עכשיו הצליח להם יפה, 99 אחוז מהמכוניות של קונצרן פיאט לא מגיעות לישראל.
מישהו מבפנים , רמת החייל  |  22.11.08
4.
מה הם עושים שם בסמל"ת?
כי יבואני רכב הם לא. תמיד כשאני עובר ליד סמל"ת בכניסה לרמת החייל אני תוהה אם זה כיסוי לאיזו שהיא פעילות חשאית, כי פשוט קשה לי להבין איך אפשר להיות יבואן של אחד הקונצרנים הגדולים והמצליחים באירופה, לייצג כמה חברות בת עם מותגים ותדמית חזקים, להחזיק זיכיון לכמה מהמכוניות הקטנות הנמכרות ביותר באירופה - ועדיין למכור כל כך מעט. סמל"ת קברו כל מותג שיש להם ביד. לפחות את קיה לקחו מהם ומתחילים לעשות ממנה משהו נורמלי. הקיצר - בהצלחה ליו"ר החדש ובקשה קטנה - תעבירו את הזכיון של פיאט אלפא ולנצ'יה למישהו שרוצה באמת למכור מכוניות ותתעסקו בטקסטיל. מבטיח לקנות מכם איזה מכנסיים או וילון או וואטאבר...
18.11.08
לכל התגובות