צילום: פיני סילוק
דפנה לוסטיג תשתכר כ-80 אלף שקל עבור הקמפיין של "אמילקה"
לוסטיג תככב כפרזנטורית של הרשת לעונת החורף והמעבר לשנת 2009
23.11.2008, 10:13 | מערכת כלכליסט
שדרנית הרדיו ומגישת הטלוויזיה, דפנה לוסטיג, תוביל את הקמפיין של "אמילקה" לעונות החורף והמעבר לשנת 2009. שכרה מוערך בכ-80 אלף שקל.
יפעת בר אור בעלת אמילקה: "בחרתי בדפנה בגלל השילוב של אישה צעירה, דעתנית ואינטליגנטית המבינה באופנה. הסטייל שדפנה מביאה איתה, האמירה האישית והטעם טוב יוצרים חיבור אולטימטיבי לקולקציות הלבוש הייחודיות שאנו מציעים מבירות האופנה בעולם".
אמילקה, בבעלות יפעת ורן בר-אור, הוקמה לפני כ-3 שנים בהשראת הבוטיקים והאופנה האירופאית. "אמילקה" מונה בוטיק ברמת השרון ועוד אחד ברעננה סוקולוב, ומציעה תמהיל מותגי אופנה ייחודי מבירות האופנה בעולם, במהדורות מצומצמות וחוויית קנייה איכותית אינטימית המלווה בסטיילינג אישי.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה