אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן תפרסם את כלל ביטוח באינטרנט צילום: אוראל כהן

מקאן תפרסם את כלל ביטוח באינטרנט

תקציב הפרסום האינטראקטיבי של כל הקבוצה, הכוללת את כלל פיננסים, גמל, ביטוח ומימון, מוערך בכמיליון דולר בשנה ונחשב לאחד מתקציבי הפרסום הגדולים באינטרנט

26.11.2008, 09:35 | מיטל זדה

משרד הפרסום מקאן דיגיטל מצטרף למערך הפרסומי של חברת כלל, כך נודע ל"כלכליסט". המשרד, מקבוצת מקאן אריקסון, החל לעבוד עם קבוצת כלל על תקציב כלל ביטוח. תקציב הפרסום האינטראקטיבי של כל הקבוצה, הכוללת את כלל פיננסים, גמל, ביטוח ומימון, מוערך בכמיליון דולר בשנה ונחשב לאחד מתקציבי הפרסום הגדולים באינטרנט.

המערך הפרסומי באינטרנט של החברה כולל את חברת d-say, המטפלת בכלל גמל ובכלל פיננסים. בחצי השנה האחרונה טיפל גיתם בתקציב כלל ביטוח, ועתה מצטרפת מקאן דיגיטל, שעתידה אף היא לטפל בכלל ביטוח.

המערך הפרסומי של קבוצת כלל בפרסום המסורתי מתחלק אף הוא בין כמה משרדי פרסום: דרורי שלומי, יורו ת"א, גיתם BBDO וגליקמן נטלר סמסונוב.

מהלך ראשון של מקאן דיגיטל עם כלל עלה במסגרת חסות שנותנת החברה למבזקים של ערוץ הספורט המשודרים בווידיאו של אתרי האינטרנט הגדולים. ערוץ הספורט מכר באחרונה לקבוצת כלל חסות בלעדית לאותם מבזקים למשך שנה.

תגיות