אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס: מחר ייערך ניסוי סגור בהפעלת עמדות הטעינה צילום: אוראל כהן

בטר פלייס: מחר ייערך ניסוי סגור בהפעלת עמדות הטעינה

בניסוי, שייערך בחניון שבמתחם הסינמה סיטי שבגלילות, תודגם בפני אנשי החברה פעולת עמדות הטעינה

27.11.2008, 16:56 | תומר הדר

התקדמות בפרויקט הטעינה של מפתחת המכונית החשמלית בטר פלייס. ל"כלכליסט" נודע שמחר ייערך ניסוי סגור בהפעלת עמדות הטעינה בחניון שבמתחם הסינמה סיטי שבגלילות. בניסוי תודגם בפני אנשי החברה פעולת עמדות הטעינה.

בשבוע שעבר חתמה בטר פלייס, בראשות שי אגסי, על הסכם לפריסת רשת נקודות טעינה בערי מפרץ סן פרנסיסקו, בהן אוקלנד, סן פרנסיסקו וסן חוזה.

כפי שפורסם ב"כלכליסט" הוצג באירוע גם רכב כביש שטח מדגם ניסאן רוג שהוסב להנעה חשמלית על ידי בטר פלייס. לדברי גורמים בחברה, בניסוי ישתתפו גם נציגי חברות הפועלות בשיתוף פעולה עסקי עמה.

מבטר פלייס נמסר: "החברה עורכת זה כמה חודשים ניסויים לבחינת תשתית ההטענה ועמדות הטעינה, העתידות להיפרס בישראל ובעולם בשנים הקרובות".

תגיות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
שאלות ל-3 ול-15
היות ואני מניח שאלו אותו דבר, המשיב מטעם בטר פלייס לטוקבקים, אנא תענה ל-12 ול-14. למה לא לטעון ישר מהרשת , כל אחד מהשקע הפרטי שלו ? מאיפה יהיה חשמל כאשר אנו במשבר שבגללו בונים תחנת כוח מזהמת באשקלון ? למה מעלים את תעריפי החשמל בניגוד לכללים מחייבים בתירוץ שלחברת החשמל אין איך לממן הקמת תחנות ואנו אוטוטו שוקעים בעלטה?. מה כל משמעות החברה שלכם חוץ מנסיון לקבל מונופול על מכירת חשמל לקבוצה של צרכנים? כמה מהנדסים אתם מחזיקים בחברה ומה הפתרונות הטכניים שאתם תורמים לאנושות ?. מה פרטי ההתקשרות שלכם עם הממשלה ועם חברת החשמל. מה בדיוק התפקיד של כל מקבלי המשכורות אצלכם שנלקחו לפי עמדתם הממשלתית הבכירה או קרבתם המשפחתית?
Nakניק , טירה  |  01.12.08
15.
תשובות ל-4 ול-6
4 היקר, היום הסוללות הרבה יותר בטיחותיות ובעלות יכולת מחזור ואורך חיים גדול יותר. ברגע שמספר כלי הרכב החשמליים בישראל יגדל יהיה זה כלכלי לחברה כזו או אחרת להקים מפעל למחזור הסוללות, כבר היום מחזור הסוללות בעולם מגיע לכדי ניצול של 95% מהסוללה (5% חומרים בלתי נתנים למחזור אך אינם מזיקים) 6 - התופעה של חוסר הרעש שאומנם יכולה להיות מצד אחד מבורכת בנסיעה באיזורים שקטים עירוניים אך מאידך כמו שציינת עלולה לסכן הולכי רגל, לשם כך פיתחו מערכת לרכבים חשמליים המייצרים רעש "מנוע" מלאכותי וזאת כדי להתריע להולכי רגל, ברגע שמספר הרכבים האלה יגדל, אני משער שיצא חוק שיחייב רכבים לשאת מערכת זו, כמו בכל דבר אחר, כל עוד אין תאונות, לא מחפשים פתרון, דוגמא טובה לכך תמצא בצמתים, עד שלא יהיו מספר תאונות וסטטיסטיקת ההרוגים באותו צומת לא יגדל, לא יקימו שם רמזורים... העתיד הוא חשמלי..
Rריק  |  01.12.08
לכל התגובות