צילום: יורם אשהיים
תחרות ה-EPICA: מדליית ארד לקמפיין לנייר סופג של גיתם BBDO
מודעת "ענבים - צימוקים" לנייר סופג של ניקול זכתה במדליית הארד בתחרות שהתקיימה בסוף השבוע. קמפיין האייקונים של גולדסטאר מבית מקאן אריקסון קטף את המקום הראשון
30.11.2008, 15:47 | מיטל זדה
רצף זכיות ישראליות בסוף השבוע האחרון בתחרות ה-EPICA, תחרות הקריאייטיב האירופאית.
קמפיין האייקונים של גולדסטאר מבית מקאן אריקסון, זכה במדליית זהב, מודעת "ענבים – צימוקים" לנייר הסופג של ניקול, מבית גיתם BBDO, זכתה במדליית ארד ואילו מודעת ה-SMS של אורנג' מבית שלמור אבנון עמיחי זכתה במדליית ארד.
תחרות ה-EPICA מתקיימת זו השנה ה - 22 והשנה נשלחו אליה 4,945 עבודות מ - 51 מדינות, ביניהן גם עשרות עבודות מישראל.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה