אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג דגני הבוקר MONDAY ייצא במסע פרסום שייארך 24 שעות בלבד

מותג דגני הבוקר MONDAY ייצא במסע פרסום שייארך 24 שעות בלבד

המטרה - להשיג בולטות במהלך אותו היום. הקמפיין יעלה בכ-400 תשדירים ברדיו במהלך יום רביעי ועוד כ-50 ספוטים בטלוויזיה, כולל בהשקת פרק הבכורה של הישרדות 2

22.12.2008, 13:31 | מיטל זדה

קמפיין ליום אחד: מותג דגני הבוקר MONDAY יוצא במסע פרסום שיתפרס על פני יום אחד בלבד, במטרה להשיג בולטות במהלך אותו היום. הקמפיין יעלה ביום רביעי בערוצי הטלוויזיה והרדיו בהשקעה מוערכת של כמיליון שקל.

אלון לוי נחום, סמנכ"ל השיווק של המותג, אמר ל"כלכליסט" כי הסיבה למהלך, נובעת מתקציב פרסום מצומצם יחסית, שלא מאפשר פעילות פרסומית ארוכה במדיות יקרות. "לנו אין תקציבי ענק כמו של חברה סלולרית וברור שעל מנת לבלוט במדיה, צריך להשקיע לא מעט כסף. האסטרטגיה שהחלטנו לנקוט בה כמותג קטן היא להשתמש בתכנון המדיה כאקט פרסומי בפני עצמו".

מותג הדגנים צפוי לעלות בכ-400 תשדירים ברדיו במהלך היום ועוד כ-50 ספוטים בטלוויזיה, כולל בהשקת פרק הבכורה של הישרדות 2. לוי נחום הוסיף כי הצפי שלו כתוצאה מהמהלך היא קבלת בולטות למותג, והעלאת המודעות אליו.

הקמפיין יציג את הקורנפלקס החדש של החברה ויעלה באמצעות זרמון-גולדמן.

תגיות