אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפועל קטמון מציעה לעסקים קטנים שלושה מסלולי פרסום

הפועל קטמון מציעה לעסקים קטנים שלושה מסלולי פרסום

בקבוצה עושים בחודש האחרון מאמצים לסגור חור של חצי מיליון שקל בתקציב. במכתב חריף לאוהדים: אם תחושת האדישות וה"יהיה בסדר" בנושא תמשיך לקנן בקרבנו, כל תסריט יהיה אפשרי, ואין למי לבוא בתלונות - סאסי ויונה לא פה"

23.12.2008, 17:13 | מיקי פלד

הפועל קטמון, קבוצת הכדורגל הישראלית שבבעלות האוהדים, בנתה שלושה מסלולי פרסום לעסקים קטנים בירושלים. זאת, במסגרת המאמץ של קבוצת האוהדים לגייס כחצי מיליון שקל החסרים לה להשלים את תקציב העונה, העומד על 1.3 מיליון שקל.

ה"חור" נוצר עקב התמוטטות של אחד מארבעת בעלי העסקים שהבטיח לקבוצה 250 אלף שקל ופיטוריו של המאמן לשעבר, מירו בן-שמעון, שמצריכים תשלום של עשרות אלפי שקלים, בנוסף למשכורתו של המאמן החדש מאיר כהן. כמו כן, הקבוצה לא עמדה ביעד מכירת המניות שהיה 550, לעומת 400 שנמכרו העונה.

שלושת מסלולי הפרסום זכו לכינוי כסף, זהב ופלטינה ועלותם היא 2,000, 4,000 ו-8,000 שקל בהתאמה. במכתב ששלחה הקבוצה לבעלי עסקים הם כותבים כי ממוצע הקהל למשחק של קטמון עומד על כ-2,500 אוהדים וכולל אוכלוסייה בעלת יכולות כספיות גבוהות.

כמו כן, הושם דגש גם על הפרסום באתר האינטרנט של הקבוצה, שלדברי אנשיה נכנסים אליו עשרות אלפי אוהדים בחודש.

תמורת 2,000 שקל יקבל בעל העסק מנוי למשחקי הקבוצה, תעודת הוקרה, צעיפים וחולצה, יחד עם לוגו באתר. 4,000 שקל יזכו את בעל העסק בבאנר מתחלף באתר, מתן חסות למשחקים וערכת מרצ'נדייז נוספת. במסלול הפלטינה מקבלים שלט בטדי, באנר קבוע באתר ולוגו בשער האחורי של לוח השנה.

הדחיפות בהשגת הסכום הדרוש הביא את אורן גולדשמידט, המרכז את הפרויקט מטעם הקבוצה, לשלוח מכתב חריף מאוד לאוהדים. "אם תחושת האדישות וה"יהיה בסדר" בנושא תמשיך לקנן בקרבנו, כל תסריט יהיה אפשרי, ואין למי לבוא בתלונות - סאסי ויונה לא פה", כותב גולדשמידט.

במכתב מתבקשים האוהדים להביא לידיעת הקבוצה בעלי עסקים קטנים שיכולים להיות פוטנציאל לנותני חסות. אולם, "מעטים עד לכדי גיחוך הם אלה שבאמת עשו מאמץ אמיתי, ולו הקטן ביותר, כדי לעזור לנו לגייס כאלו", נכתב שם.

תגיות