אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המשבר הגיע לגיתם BBDO: שכר הבכירים יקוצץ ב-10%

המשבר הגיע לגיתם BBDO: שכר הבכירים יקוצץ ב-10%

בתוך כך הודיעה הנהלת החברה לעובדים כי יצאו יומיים בחודש לחופשה ללא תשלום. מיכל המאירי מנכ"ל גיתם BBDO: "העתיד לוט בערפל ודורש מאיתנו הערכות בהתאם. אי לכך נקטנו בשורה של קיצוצים וצמצומים שהם צו השעה"

31.12.2008, 10:34 | כתב "כלכליסט"

גיתם BBDO מצטרפת לצעדי הייעול שנוקטים משרדי הפרסום. כחלק מההתמודדות עם המצב הכלכלי הודיעה הנהלת החברה הבוקר (ד') לעובדים כי החל מחודש ינואר שכר הבכירים יקוצץ ב-10% ואילו עובדי החברה יצאו יומיים בחודש לחופשה ללא תשלום.

כמו כן, במשרד נערכים לשורה של קיצוצים, בהם ביטולי הטבות שונות אשר היו נהוגות בעבר.

מיכל המאירי מנכ"ל גיתם BBDO מסרה: "שנת 2009 מסתמנת כשנה לא פשוטה, העתיד לוט בערפל ודורש מאיתנו הערכות בהתאם. אי לכך נקטנו בשורה של קיצוצים וצמצומים שהם צו השעה. לכולנו ברור שנידרש השנה למאמץ גדול יותר ולמחוייבות גדולה מתמיד ללקוחותינו".

לאחרונה נקטו גם משרדי פרסום נוספים בצעדים שנועדו למזער את הנזקים הצפויים להם כתוצאה מהמשבר הכלכלי. מנכ"ל מקאן אריקסון, אילן שילוח, הודיע על הפחתה של 15% משכרו כמו גם קיצוץ של 12% בשכר המנהלים הבכירים. יתר העובדים יצאו לחופשה ללא תשלום במהלך 2009 למשך 22 ימי עבודה.

ראובני פרידן, הודיע על פיטורי 4 עובדים, מתוך מצבת כוח אדם של 90 איש. אודי פרידן, בעלי המשרד, אמר כי מדובר בהערכות לשנה לא קלה ולאור ההתפתחויות, המשרד נאלץ להיערך בהתאם, גם מבחינת כוח האדם.

בזרמון גולדמן פוטרו 5 עובדים, מתוך מצבת כוח אדם של 78 איש. שבוע גם משרד הפרסום פובליסיס אריאלי הודיע על פיטורי מספר עובדים, אך במקרה הזה מדובר בפיטורים על רקע שינויים במשרד, עזיבת מספר תקציבים ומעבר למשרד חדש.

תגיות