אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: צמצומים בפרומרקט - החברה מפטרת עובדים ומקצצת בשכר צילום: עמית שעל

בלעדי: צמצומים בפרומרקט - החברה מפטרת עובדים ומקצצת בשכר

יוני סער, הבעלים של חברת קידום המכירות, יאסוף מחר את העובדים ויודיע להם על ההתייעלות. סער סירב למסור פרטים על היקף הקיצוץ

14.01.2009, 12:53 | גלי ברגר
הקיצוץ הצפוי בתקציבי פרסום של חברות רבות במשק לא פוסח על חברות קידום המכירות, וגם קבוצת פרומרקט נערכת למיתון. ל"כלכליסט" נודע כי יוני סער, יו"ר החברה ומבעליה, יאסוף מחר (ה') את העובדים ויודיע להם על צעדי התייעלות שכוללים פיטורים וקיצוצי שכר. סער אישר את הדברים ואמר כי אין לו כוונה להודיע על היקף הקיצוצים והפיטורים בתקשורת, אלא רק בישיבה לעובדים.

פרומרקט, העוסקת בהפקת אירועים ובקידום מכירות, מעסיקה כ־120 עובדים ומגלגלת כ־120 מיליון שקל בשנה. על לקוחותיה נמנות החברות הגדולות במשק ביניהן קוקה קולה, תנובה, שטראוס, סלקום ופסגות.

המיתון והמשבר הכלכלי מאלצים את החברות להתייעל ולנקוט מהלכי שיווק אפקטיביים יותר. בראיון ל"כלכליסט" אמר באחרונה סער כי הוא מקווה שכוחה של נקודת המכירה יעלה, וכי גם שיתוף הפעולה בין החברות לבין הרשתות הקמעונאיות יגבר. "פרומרקט צמחה ובנתה את שמה כמומחית במיתון של תחילת המאה ה־21", אמר.

עוד אמר סער כי "אין ספק שהתחום של פעילויות ופרסום בנקודת המכירה קטן מאוד בשנים האחרונות ברשתות המאורגנות. מה שקורה בשוק המאורגן קרה גם בכל העולם, אבל מקשה על המותגים לצמוח". ההאטה שבפתח עשויה לפגוע גם בתחום של הכנסים, התערוכות וההפקות - תחום שמהווה כ־35% מהכנסות פרומרקט.

תגיות