אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רבעון שיא לסטארט-אפ נקסטניין - הזמנות של 2.5 מיליון דולר צילום: shutterstock

רבעון שיא לסטארט-אפ נקסטניין - הזמנות של 2.5 מיליון דולר

נקסטניין מספקת פתרונות המאפשרים ליצרני טכנולוגיה לתמוך מרחוק במערכות אצל לקוחותיהם. ההזמנות ברבעון האחרון של 2008 גדולות יותר מסך ההזמנות ב-2007

22.02.2009, 14:45 | מאיר אורבך
הרבעון הקשה למשק העולמי היה גם הרבעון הטוב ביותר של חברת הסטארט-אפ הישראלית נקסטניין, עם הזמנות של 2.5 מיליון דולר. לדברי מנכ"ל ויו"ר החברה, שמוליק ארן, צבר ההזמנות של החברה ברבעון הרביעי של 2008 גדול יותר מכל ההזמנות שהיו לחברה בשנת 2007.

החברה לא הסכימה להסגיר שמות של לקוחות חדשים אבל ל"כלכיסט" נודע שבין החברות שאיתן חתמה על הסכמים חדשים ניתן לציין את ענקית התקשורת אריקסון, הניוול וחברת ABB.

נקסטניין מספקת פתרונות המאפשרים ליצרני טכנולוגיה לתמוך מרחוק במערכות שלהם אצל לקוח הקצה, ובצורה פרואקטיבית. חברות משתמשות בטכנולוגיה של נקסטניין כדי לגלות, לאבחן, ולפתור תקלות מרחוק בצורה אוטומטית, ועל ידי כך להפחית את עלויות התמיכה, לשפר את ההכנסות מתמיכה טכנית ולהעלות את שביעות רצון הלקוחות.

"המטרה העיקרית שלנו היא למנוע תקלות עוד לפני שהן קורות או לדווח על תקלה קרבה", אומר ארן. נקסטניין גייסה עד היום כ-30 מיליון דולר. לדברי ארן, החברה צפויה להגיע השנה לרווחיות. "ללא כל קשר אנחנו לא פוסלים השנה גיוס כסף, לנוכח ההזדמנויות הרבות שעומדות בפני החברה שלנו", הוסיף.

החברה מעסיקה כ-25 עובדים.ל"כלכליסט" נודע שב-2008 פיטרה החברה 7 עובדים.

"הדרישה הראשונה כיום של כל חברה היא הורדת ההוצאות והגדלת הכנסות במינימום של הוצאות להגדלת ההכנסה", מוסיף ארן. "אני מאמין שהמוצר שלנו הוא חסין מיתון ומהווה פתרון שהוא צורך אצל חברות אשר בהן התמיכה הטכנית היא חלק חשוב בפעילותן השוטפת".

תגיות